Çocuğu olmadığı halde Ebebek mağazasına girip benim gibi hayaller kuran var mı?

Ne zaman avm'ye girsem hiçbir şey almayacağım halde ebebek'e girip kendi kendime tatlı tatlı hayaller kuruyorum. Bi görseniz çocuklar için o kadar tatlı şeyler var ki. Kız bebek kıyafetlerine özellikle bayılıyorum. Hele bi tane bebekler için bi mayo gördüm resmen aşık oldum. İçinde löpçük löpçük etleriyle henüz doğmamış kızımı deniz kenarında kumların üzerinde otururken hayal ettim içim eridi. Sonra fiyatları görünce hayallerim suya düştü. Dedim bu devirde çocuk falan yapılmaz çocuğa yazık. Ve mağazadan çıkıp eve gittim : p
Çocuğu olmadığı halde Ebebek mağazasına girip benim gibi hayaller kuran var mı?
Cevapla