Çocuk & Ebeveyn Bebeğimin ismini Gupse koymayı düşünüyoruz, sizce nasıl? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlar bebeğimin İskilip Gupse koymayı düşünüyoruz nasıl sizde. Anlamı canımın içi demekmiş? Güncellemeler+1 yıl İsim "Gupse" Bebeğimin ismini Gupse koymayı düşünüyoruz, sizce nasıl? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Merhaba, senin cocugun ismi bize sorman sacma istedigini koy annesin onun ismini koymak senin hakkin 0 0 Yorumla
sessiz1insan Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Ya saçma Salk isimler koymayınn şu çocuklara ya 2 4 Yorumla Soran +1 yıl Neye göre saçma sapan Çerkeslerin uzun yıllardır kullandığı bir isim. Beğenmemek ayrı da saçma sapan ne demek? Yorumla sessiz1insan +1 yıl Bana göre saçma sapan. Bu çocuklara kendi zevkinize için isim seçiyorsunuz amma onların geleceğini düşünmüyorsunuz. Yorumla Soran +1 yıl Gupse Özay diye bir sanatçımız var geleceği de gayet iyiymiş ona koymuşlar? Yorumla sessiz1insan +1 yıl Tanımıyorum. Yorumla
peraaa16 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı. İskilip saçma olur bence 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İskilip yok ben yanlış yazmışım ismini yazacaktım Yorumla peraaa16 +1 yıl Bende İskilip ne alaka diyordum Yorumla
Aptalarpekcok Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Sabah saatlerinde şaka yapıyorsun demi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Selam sana bişey danışsam? 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ulaşır mısın ban Yorumla Soran +1 yıl Niye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hamilelik hakkında bişey danışacağım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Komik olduğunu düşünmen üzücü demek ki bişeyleri analiz yeteneğin zayıf. İyi günler K bakma rahatsız ettim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Merhaba, senin cocugun ismi bize sorman sacma istedigini koy annesin onun ismini koymak senin hakkin
Ya saçma Salk isimler koymayınn şu çocuklara ya
Neye göre saçma sapan Çerkeslerin uzun yıllardır kullandığı bir isim. Beğenmemek ayrı da saçma sapan ne demek?
Bana göre saçma sapan. Bu çocuklara kendi zevkinize için isim seçiyorsunuz amma onların geleceğini düşünmüyorsunuz.
Gupse Özay diye bir sanatçımız var geleceği de gayet iyiymiş ona koymuşlar?
Tanımıyorum.
İskilip saçma olur bence
İskilip yok ben yanlış yazmışım ismini yazacaktım
Bende İskilip ne alaka diyordum
Sabah saatlerinde şaka yapıyorsun demi
iskilip yer ismi degil mi ya Çorum'da
güzelmiş
Çok çirkin
Oha wk
Selam sana bişey danışsam?
Evet
Ulaşır mısın ban
Niye
Hamilelik hakkında bişey danışacağım
Komik olduğunu düşünmen üzücü demek ki bişeyleri analiz yeteneğin zayıf. İyi günler K bakma rahatsız ettim
Güzel isim
cok guzel isim
Güzel