23 yaşındayım 5 yıllık bi ilişkim var bizden sonra tanışan herkes evlenip çoluğa çocuğa karıştı ve bizim evlenmemiz için daha en az iki sene var bir de tabi ilk yıl çocuk yapmayalım gezelim diyen bir sevgilim (şimdi çok baskıcı bi ailem var hiç bir şey yaşayamıyoruz gündüz kahvaltıya gitmek dışında) her neyse ben de düşünüyorum 26-27 de anne olursam herkes çocuğunu büyütmüşken ben daha yeni büyütmekle uğraşıyor olucam ikinci çocuğumu da 30 dan sonra yaparım ve zaten o yaşlarda yaşlanmış hissedecekken bu yüzden daha da yaşlı ve çirkin hissederim
Şimdi de yaşlı hissediyorum belki korkum bundandır kendimi 45 gibi hissediyorum
Şimdi de yaşlı hissediyorum belki korkum bundandır kendimi 45 gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
aman tek amacin evlenip çocuk yapmak olsun sakın ha geç kalma yani
Eğer senden sonra tanışan herkes evlenirken sen ailenin geri kafalılığı yüzünden beş yıldır liseli gibi saklanarak buluşsaydın o zaman senin de gözlerin dolardı düşünüp, evlenememe nedenimiz de evlenip boşanmış biri ve bir çocuğu da var ki zaten hamilelik yüzünden evlenmiş neyse işte ailem asla kabul etmez bu yüzden maddi gücümüzü toplamaya çalışıyoruz ki o gün gelince kimseye el açmadan kuralım yuvamızı ve en az iki senesi var bunun bir de evlenirken ailemi kaybetme ihtimalim bir de daha önce baba olmuş birini sevseydin ve aklına her defasında ilk kez senin çocuğunla o duyguyu yaşamamış olacağı gelseydi gene üzülürdün ben ondan önce evliliği düşünen biri değildim ondan ayrılırsam da düşünmem hele anne olmak tamamiyle korktuğum bir şey baskıcı bir ailede mahvolan bir gençliği hiç yaşayamadan koca ve çocukla uğraşmak hiç hayalim değildi emin ol ama sevince öyle olmuyo her sabah birlikte uyanmak istiyorsun
Erken yaşta anne olmak tabiki de iyi 30 dan önce de 2. Yibyao en iyisi olur
Her yaşta Anne olunur abartma bu kadar takma
Evlilikte 30 ideal