25 den önce anne olmak mı yoksa 25 ve sonrasında anne olmak mı?

23 yaşındayım 5 yıllık bi ilişkim var bizden sonra tanışan herkes evlenip çoluğa çocuğa karıştı ve bizim evlenmemiz için daha en az iki sene var bir de tabi ilk yıl çocuk yapmayalım gezelim diyen bir sevgilim (şimdi çok baskıcı bi ailem var hiç bir şey yaşayamıyoruz gündüz kahvaltıya gitmek dışında) her neyse ben de düşünüyorum 26-27 de anne olursam herkes çocuğunu büyütmüşken ben daha yeni büyütmekle uğraşıyor olucam ikinci çocuğumu da 30 dan sonra yaparım ve zaten o yaşlarda yaşlanmış hissedecekken bu yüzden daha da yaşlı ve çirkin hissederim
Şimdi de yaşlı hissediyorum belki korkum bundandır kendimi 45 gibi hissediyorum
25 den önce anne olmak mı yoksa 25 ve sonrasında anne olmak mı?
Cevapla