- Vecihi
- Hafize
- Şaban
- Hüsamettin
- Necmi
- Coşkun
- Afife
- Kerami
- Salman
- Gülşen
- Abuzer
- Zana
- Şakir
- Mülayim
- Lütfü
- Apti
- Abbas
Vs. gibi çok merak ettim. Ben şahsen 'Vecihi' ismini çok beğeniyorum da gelecekte çocuk ister miyim? İstersem olur mu? Olursa eşim kabul eder mi? Eşim kabul etse gelecekte sıkıntı yaşaması için çocuğumun adına ben kabul eder miyim bilmiyorum🤷🙄😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben Hayal ismini vermek isterdim kızıma 🙋♀️
Bende "Su" koymak isterdim. Yaşam kaynağı 🥹😅
:D 🥹
Neyse en iyisi hiç çocuk yapmamak zaten🥲😌
Su çok güzel bir isim umarım hayalin gerçek olur ☺️🌺
Afife olabilir 🙂
Kızıma afife diye seslendiğimi düşünüyorum da sanki benden yaşlı ve büyük bir kızım olacakmış gibi hissettim😂😂
Sende haklısın Afifeeeee 🙂🙄😅🤣
Şapşik😂😂😙😙😙
😅😗😗😗❤️
Coşkun olabilir 🤣
Sende coşkun olabilirsin🙄😂😂
Olabilirim tabiki 🙃
Tırstım ben kaçiyim o zaman 🙄
Kaçamazsın teneke 😋🤣
Kaçtım 😶🌫️
Yakalarım 🤨🤨 gazoz var içen mi 🥤
Hayır sağol aç karnına almiyim şimdik🙄
İlaçlı iskender var 🙄
İstemiyorum canım bugün yemek yemek istemiyor.
🙄 zıkkımın kökünü ye 🙄
Sen zıkkım ye😒 insan gibi bir şey teklif ettiğin mi var? Herşeyin içinde ilaçtı, zehirdi. Bir Adana kebap diyemedin. Git cimri herif🥲😭
İskender dedik ya 🙄 kebap yemekten bıktım bana kebap deme 🤫
Ben iskender sevmiyorum ama eğer güzel bir mangal yaparsan o zaman seni affedebilirim😉🙄
Bende mangal sevmiyim 🙄 ama hadi yapayım bi mangal 🙃 ne istersin
Kanat seviyorum ama ciğeride mangala dizersen yok demem🙄🥲
Ciğer hiç sevmem 🙄 kanat doyurmaz aç kaldık aç
Senin yapacağın mangalda anca bu kadar olurdu zaten🙄😂
Beğenmiyorsan sen yap 🙄
Erkek adamın olduğu yerde bir kadını mangala oturtmak hangi delikanlının kitabında yazar🙄
Köfte ya da incik yapayım.. kanat ciğer nedir 🙄
Köfte ne yaa ben kıllı erkek eliyle yoğurulmuş köfteyi ne yapiyim? Neyse sen boş ver mangalı ben restoranta götür acımdan gebericem bu gidişle🙄
Mis gibi ellerim var 😳 ayrıca yoğurmaya ne gerek var hazır alıyorsun 🤷🏻♂️ olur nereyi tercih edersiniz hanımefendi 🙃
Bilmem lüküs olsun. orada bizim gibi leydülerü ayakta seyre dursunlar istiyorum.😌🤪
Ayıp ediyorsun 😉 esnaf lokantası neyine yetmiyor 🙄🙄🤣🤣
Sus konuşma anca ensafları ensaf lokantasına götürürsün🙄😂😂
Tavuklu pilav alayım 🤣
Al al yeter artık süründürdüğün😮💨🤢
@li 🍚 al annem
Boş karna pirinç pilavı mı😒🤦♀️ evde kldın sen benden söylemesi 😑😌
Tok karına pilav yiyeni de ilk defa görüyorum🙃 ilaçlı makarna var yenmi
Zıkkım ye emi senden yemek isteyeninde ben...😂
Zıkkım mı 😢 önce sen yiyeceksen olur 🤣
Hayır sen ye😝
Tuzlu ve baharatlı olsun
Tamam bol tuz koyiyim de tansiyondan falan belki kurtulurum senden🙄😂
Tuza bayılırım ☺️
Tövbe yarabbim tövbe 🙄😂
Fesat mıyız 🤣
Yoo değiliz😳🙄😂
Kaç kişisiniz 🙄
Sayamacak kadar çok 😳
Ben sizin sayınızı biliyorum 🙃
Kaç kişi çabuk söyle 😑😂
Seninle beraber 46 🤣46 lık seni 🙃
Valla pek sanmıyom kskskdkdkddk
Hahaha Vecihi'yi de mi beğenmedin vicdansız🥹🥹
Vermem
Neden ya güzel isimler yanş hepsi olmasa da bir kısmı öyle 🙄😂😂
Ben pek beğenmedim
Ben beğendim onu ne yapcaz 🙄
Sen çocuğun olduğunda koyarsın beğendiysen☺️
Olmaz ama ben çocuk düşünmüyorum o yüzden senin çocuğun olursa benim hatrıma koysan olmaz mı🙄😂😂
Olmaz tabi ki ☺️
Çok kötüsün cimri adam🙄 uyuz şey🥲
Evet kötüyüm
Neyse en azından kabul ediyorsun bu da bir erdemdir🙄😂
Evet kabul ediyorum ☺️
Neyi ben bir şey teklif etmedim ki🙄😂
Kötü olduğunu yahu ☺️
Biliyorum maksat pislik 😂😂
Çok iyi yapıyorsun☺️
Zorla tebessüm ediyor gibisin🙄😂😂
Asik suratliyim ben ☺️
Senin suratını varya... Te Allah'ım yaa bir insana bir emoji hiç mi yakışmaz😂😂
o isimler başkasının hayalı
Kimin hayali?🙄
o film yazarlarının
Olsun başkasının hayalini kullanamazsın diye yazılı veya sözlü bir kural hatırlamıyorum 🙄
yok benim tercihim değil
Çok uyuz ve uyumsuzsun😝
niçün
Çunku öylesin 😂
ön yargılısın
Ha bak bende bunu diyecektim senin içün😌🙄😂
nedne öyle düşündün
Canım öyle istedi🙄😂
Sen bana çamur atmadan ben atiyim dedim😂😂😌
yinede atma sen iyi güzel bir kıs sın sanki
Yoo kim demiş 🙄😂
güldür düldür show da bir karakter Ecem ERKEK
Necmi olabilir bak
Benim seçtiğim daha güzel 😝😝😝
Vecihi nadir duyulan bir isim olduğu için düşünebilirim farklı olması için ama benim favori ismim bunlardan bağımsız olarak Yıldırım olurdu erkek olarak kız olarak söylemem dalga geçen oluyor 😂
Neden söyle merak ettim 🙄😂
Buradan yazmam bekle 😂
Beklemem yaz🙄😂
Yazdım bakarsınn
Oki anlaştık 🤝
Okudun mu
Sence 🙄😂
Müjde ☺️
Güzel haber😌🤝
Anlam olarak demedim söyleniş şekliyle çok güzel bir isim yoksa anlamını herkes biliyor 😅
Evet biliyorum ben anlamının güzelliğini dile getirmek istedim🙄😉😂
Tabi bana sorsan gençliğim ve Yeşilçam gelir 😅
Duyanda şener şen ile aynı yaşta sanır🙄😂😂
Ehe az izlemedik yaani
Yani ama yaşın belli sonuçta 😂
onlar oyuncu değil karakter ismi
Hatasız kul olmaz diye bir şey var bilmiyon mu?🙄😂😂
Peki öyleyse
Peki öyleyse mi? İnsan bir özür diler😒 cık cık cık insanlıktan nasibini almamış derler bizim oralarda 🙄😂😂
Özür dilemesi gereken ben değilim
Kalpsiz ne olacak 😒çok bozuldum al sana pikaççu 👊👊👊😵😂
Nasıl affettiririm kendimi
Üzüldümm
Ödeştik sayılır sen beni kırdın ben sana uçan tekme attım😌😂😂