Tek çocuk yapmayı düşünüyorum ama herkes yalnız kalır diyor. Ne düşünüyorsunuz?

Ama herkes ileride yalnız kalır diyor yalnızlık çeker bir kızım var istesek yapariz 2. Sini ama bakacak maddi güç çok yok ileride bize bir şey olursa kuzeni bile yok herkes yaşlı etraftaki ne yapacağımı şaşırdım zaten içe dönük birisi kızım ama kararsızım ne düşünüyorsunuz

Tek çocuk yapmayı düşünüyorum ama herkes yalnız kalır diyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla