Bebeğim artık bana değil babasına düşkün. Geçici bir şey mi?

Oğlum 17 aylık. 1 haftadır falan bana düşkün değil sürekli babasını istiyor ya da başkasını. Önceden benim paçamdan ayrılmazdı şimdi öyle değil. Bu durum beni çok üzüyor. Nolur geçici diyin ya 🥺 Neden olur böyle bir şey. Mızmızlanıp ağladığında bende sakinleşirdi artık bendede sakinleşmiyor. Sanki beni istemiyor gibi
Bebeğim artık bana değil babasına düşkün. Geçici bir şey mi?
Cevapla