Sevgilim evli ilişki yaşadıktan sonra riske girmemek için ertesi gün kullanıyorum ne parasini veriyor ne aliyor ona göre çözüm içine gelmemek Sizce bana önem vermiyor mu?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aynen çok önem veriyor :D b*ku yiyion madem küreğini yanında taşı derler o hesap.
Neden evli bir insan? Ahlaksızlıktan başka bir şey değil
Seni sadece kullanıyor bu arada tabiki önem vermiyor onun karısı yanında sen bir biblosun sadece
Biblo derken?
Prezervatif kullanmıyo musunuz
Sevmiyormuş
Knka manitan yanlis anlama ama senin anlattıgına göre ameliyat ediyor seni 😂
Neden?
Knka ilacı bile almıyor resmen kullanılıyosun
Onun yerine normal bir manitan olsa beraber yemeğe gitsen gerçekten sevdiğini hissettirse
Duygusal boşluk diye bisey var insan yanlış seçimler yapıyor ama toplum. algisi çok pis kendi başlarına gelmezmiş gibi konuşuyorlar
Kesinlikle hak veriyorum hatta aldatmaların bile derin nedenlerine bakarsak aslında iki tarafın da hatalı olduğunu görüyoruz
Mesela erkek kadına gereken ilgiyi sevgiyi göstermiyor kadın ne kadar sadık da olsa karşısına ona değer veren bir erkek çıkınca illa kafası karışıyor
Aynen öyle kinayanlarin başına versin Allah hayatta hersey oluyor iste
Ama bişeylerin farkında olabilecek bir kadınsın belli ki ve yaşadığın ilişkinin de devamı olmayacağını ve boş yere vakit kaybettiğini anlıyosundur knka
Mesela onunla iken belki de ciddi bir ilişkin olabilecek birini kacırıyosun nede olsa her seçim farklı bir yol ayrımı
Anlasanda çok şey kaybetmiş oluyorsun pişmanlık büyük keşkeler çok
Peki hala bir yanlışın peşinden gitmek ne kadar doğru
Yanlış psikolojik boşluk diye bisey var işte yanlışla örtmeye calisiyosun ama daha derin yaralar aciyosun
Tamam da bunun yanlış olduğunu biliyosun ve senin o piskolojik boşlugunu doldurabilecek daha mantıklı daha düzgün partnerler var
Olaylara biraz felsefik bak lütfen
Haklısın acilen kurtulmaliyim daha fazla üzülmeden
Daha fazla anın olmadan daha fazla bağlanmadan
Ve senin durumundan daha kötüsünü anlatayım mi
Anlat
Aşkın anatomisine indigimizde birçok örnek gördüm ve birçok kadın sen ve senin gibi benzer durumlarda üzülen taraf oluyor
Maalesef
Mesela bir kız vardı devlet memuru gece kulübünde tanısıp iyi anlaştığı bir erkekle birlikte oluyor ve hamile kalıyor erkek kabul etmiyor çocuğu ve aldırmayı düsünüyodu
Bence baba sevgisinden kaynakli bi durum
Aldırmaktan vaz gecti doğurdu ve ismini umut koydu, yanlış hatırlamıyorsam su an 2 yaşında felan çocuk
Kız evladinin yolunu baba çizer
Babandan gerekli sevgiyi görmedin mi
Ay deme öyle şeyler moralim bozuldu
Geçen hafta ertesi gün hapı kullandım bu hafta ara kanama. oldum adet değil gebe kalmam demi
Kusura bakma ama yarın bı gün içine bosalmadım veya ilaçların %100 Luk etkisi olmayısından hamile kalıp buna benzer bir kader yaşayabilirsin
Ben askın anatomisinden anlıyorum jinekolok değilim yorum yapamıycam
Yaaa ara kanama oldu ama
Knk hiç anlamam ara kanamadan felan
Ama bu erkek seni kullanıyor çok belli lütfen kendini canım yerin koydurma
İnan bu tarz olayları gördükce kadınlara acıyorum kardesim erkek mi bitti
Ben bırakıyorum bu adamı 🥳
Yaşasın özgürlük
Birde Anneni babanı uyut size geleyim diyor
Bırak tabiki sana gerçekten değer veren cinsellik için değil de senin için yanında olacak birini buluruz
Babandan yeterince sevgi görmediğin için seni kızı gibi sevecek bir erkek istiyosun bence
Evet yaşı büyük zaten bununda
Ben 23 45 o
Knka hayatında kaybettigin bir süre bu
Olan kizligima oldu
Dışarda hem espiritüel komik romantik seni kızı gibi sevip koruycak erkek var
Bakire degilim
Olan oldu daha kötüsü olduğunu hamile kaldıgını düşün
Sence ailesini bırakıp sana gelicek miydi
Simdi pazar günü ilişki yaşadık dün adet oldum hamile kalmam inşallah 😔
İlaç kullandın mi bide çalısıyor musun
Ve bu erkeği nereden buldun
Kullanmadım ilac bol bol soda limon ictim. aspirinde
İçine gelmedi zaten
Knk açık olayım sana sodanin limonun aspirinin hiçbir faydası yok bunlar kulaktan duyma yanlışlar
Ama içine gelmedi üstüne de adet oldum
Ertesi gün hapı alacak olsan her hafta içsen hastanelik olursun
Rahim içi atıldı yani
Oldum zaten döndüm bozuldu adet döngum
Knka içine istemsizce ilişki sırasındaki çok az gelen zevk sıvısının bile hamile bırakabildiğini biliyo muydun
Olursun demiyorum ama olmazsın da demiyorum
Biliyorum
Nerede tanıştın sen bu amca ile
İs yerinde
?
Öyle iste
Varsayalım ki ayrıldın iş yerinde rahat bırakacak mı seni yani aklını tekrar çelmesi cok fazla sürmez
Isi bıraktım
Ne zaman yeni mi önce mi
6 ay falan
Tamam o halde arada bağ kalmaması önemli bu tür konularda
Ben simdi kafayı yicem gebe kalirmiyim diye hemen de yıkadım ama
Kız çocukları babalarına asıktır genelde, senin aran nasıl babanla
Umarım kalmazsın
Yaaa deme öyle kalmazsın de arkaya geldi orayı da yikadim
Piskolojik olarak rahatlıycaksan deyim ama hamilesin veya değilsin bu durum değişmez
En iyisi senin yarın bir kan verip test yaptırman
Baban konusunda sorularım neden hep cevapsız kalıyor
Aram iyi değil sevmiyorum babamı
Şu an adetliyim doğru çıkmaz ki
Baba sevgisinde eksik kaldın yani
O zaman adetten sonra yaptırman gerek
Tm inşallah çıkmaz
Devlet hastanesinde aldırma olmuyor özele param yok offff
Nerede yaşıyosun şehir
Manisa
Salihli doğumluyum 😂
Ben boku yedim
Aldırma da olmuyor
Özel de oluyor para lazım
Sakin ol tanıdığım bikac arkadasım var , umarım öyle bişe yoktur ama varsa bile hallederiz
Cansın sen çok teşekkür ederim
Sjsjsjs umarım kaç saattir anlattıklarımdan bişeler anlamıssındır
Anladım çok teşekkür ederim
Rica ederim günaydın bu arada
Şutladim kanka
Çak beşlik o zaman kıral 👊
😅😅😅🤲
Pasta yaptircam iyi ki bitti yazan
Pastanın yarısı benim 😂
Seni seks için kullanıyor
Soruyu anlamadım
Erkek arkadasim evli ben bekarım ilişkiye giriyoruz ertesi gün hapını ne aliyor ne parasını veriyor?
İyi yapmış
Neden hoşuna mı gitti?
Evet kaşarların sultanısın çünkü
Sefam olsun oh oh
Allah baska dert vermesin…
Amin 😅
Komik mi sigir…
Ayrıl ondan ben alırım😂
Yazık kafana
Sen fazla düşünme olmayan beyninle
Evli adamla ilişki yaşayan insan mı diyor bana beynin yok diye? Güldüm şekerim
Gülme. komsuna gelir başına kinadigin ne varsa bir gün sende yaşarsın hayat bu.
çok ayıp düşünmeli
Seni kullanıyor.