28 yaşındayım, tüp bebekle çocuk sahibi olabilirim. Bunu ilişkinin başında söylemeli miyim?

Yaşım 28 kimseyi bulamadım onu geçtim benim sağlık problemi de var yumurta dondurdum bebeğin tup bebekle olma ihtimali var ve az bu ayrıntıyı daha tanisacagim adama anlatacagum sizve ilişkinin başında soylemek mi doğru baştan söylemek ki ne düşünüyorsunuz

28 yaşındayım, tüp bebekle çocuk sahibi olabilirim. Bunu ilişkinin başında söylemeli miyim?
Cevapla