Beni, çocuk isteme sebebinin bencilce olmadığına ikna edebilir misin?

Yetersiz durumu olan bireylerin çocuk sahibi olma hakkının olması ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Çocuk neden yapılır, Dünya için mi?
Yoksa sadece istediğimiz için mi?
Açıkçası dünya üzerinde bu kadar aileye uzak kalmış çocuk varken ve nüfus bu kadar artmışken ben çocuk yapmayı düşünmüyorum eğer çok istersem evlatlık edinmeyi tercih ederim diye düşünüyorum.
Beni, çocuk isteme sebebinin bencilce olmadığına ikna edebilir misin?
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında çocuklarınıza bir ömür borçlu olacaksınız fakat onlar size borçlu sanarak yaşamınıza devam edeceksiniz
Beni, çocuk isteme sebebinin bencilce olmadığına ikna edebilir misin?
Cevapla