Eskiden bu kadar çok istemezdim anne olmayı ama şimdi çok istiyorum. Bir an önce çocuk yapmak, anne olmak istiyorum. Sizde durumlar nedir?
Var mı böyle isteğiniz?
Var mı böyle isteğiniz?
Bir kadın olarak en doğal isteğin anne olmak... Bence bu kadar istiyorsan yapmalısın.. Çünkü bebeğinle geçireceğin mutlu yılların seni daha mutlu yapacaktır... Tabi zorlukları da var ama önemli olan o güzel duyguyu tatmak... Kesinlikle anne olmalısın :) :)
Çok teşekkür ederim. Harika yorum yapmışsınız
Rica ederim inşallah dilediğiniz gibi en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız. :)
Şahsen ben ömür boyu baba olmak istemiyorum, çünkü evliliğin de, çocuk sahibi olmanın da insanın omzundaki sorumluluğu arttırdığını ve dolayısıyla hayatı zorlaştırdığını düşünüyorum.
Evlenmek de istemiyorum.
Bana da bu yıl vurmaya başladı bu duygu. Daha önce çocuk eksikliği hissetmezdim hiç.
Evet işte bende de öyle. Eskiden bu kadar istemiyordum
Cevap
26Cevap
Ben sadece bir kadın bana aşık olsun istiyorum hayalim bu
valla bişey söyliyim ben hep o çocukları emzirirken neler hissediyorsunuz bunu hissetmek isterdim yalan yok :d
Güzel bı duygu olduğu kesin.
Sebebini anlattım
Evet doğru. Bir yaştan sonra erkekler de , kadınlar da çocuk istiyor
Teşekkürler. Size de iyi bayramlar
Anne olmaktan önce, evliliğin sorumluluklarına hazır mısın, önce ondan emin ol. Evlilik iki imzadan ibaret basit bir şey değil.
Yok ya evlilik önemli değil. Sperm bankasından bile yapa bilirim
Oouuvvv, anne olmak için bir erkeğin tahakkümüne girmeyi zorunlu görmeyen bağımsız kadın... Takdire değer...
Sperm bankacılığı Türkiye'de yok, çünkü bebeğin babasının belirsiz olması "çok Müslüman" toplumumuza uymuyor.
Evet biliyorum. Kıbrıs'ta falan oluyor galiba.
Ya dediğim gibi önceliğim uygun partner, sevgili bulup , evlenip çocuk sahibi olmak.
Ama baktım olmuyor en son çare o. İstenmeyen birisiyle de mutsuz evlilik olmaz.
Baktım olmuyor sperm bankası
Kuzum, evlenmek ile anne olmak çok ayrı konular... Evliliğin Türk Medeni Kanununa göre sorumlulukları ile, anne olmanın sorumluluğu çok farklı. Aramızda 23 yaş fark var, ama ben seni çok iyi anlıyorum...
Neyse işte yazdım anne olmak istediğimi amma uzattiniz ya :)
30 yas sendromunu erken mi yasiyorsun bu ne hiz sakin ol evlilik ve cocuk icin bence yasim daha genc
Ya yaşım artık 25. Hem kadınlar biraz çabuk olmalı. Malum menopoz falan da var.
Uygun aday buluncaya kadar falan zaten zaman geçmiş olacak
ama gercekleri de gormek gerek ben de 25 yasindayim ama ben bir kadinla evlilik istemem korkutan taraflari var guven problemim var aska inancimi yitirdim ve bu ekonomide bunlari yapacagimi sanmiyorum baska ulkede belki ama burada asla
Ok. Anladım. Dediğim gibi ben ilk fırsatta çocuk yapacağım. Şimdiden başladım bile sağlıklı beslenmeye, vitaminler almaya
oyle cocuk mu oluyordu ya partner bulmaktan baslaman gerekmiyor muydu
Partner var da ben yine de bakınıyorum. Hangisi olursa artık hahahaah
😂bir kere şaşırt be eyy Türk kadını
Çerkesim ama neyse
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değilmisin burada ırksal bir durum yok devletsel olarak dedim hepiniz de var yani irk fark etmiyor 😏
Değilim. Yabancıyım.
demekki her kadinda varmis sadece bizim kizlarda degil o konuda sozumu geri aldim
Arada bende Birkaç çocuklu genç çiftler görünce bende düşünmüyor değilim tabi ki de kendime güveniyorum neden olmasın ki?
her kadının isteği bu ama uyumsuz evlilik olunca olan çocuklara oluyor işte
Merak ediyorum canın cinsellik çektiği için mi istiyorsun yoksa anne olmak mı sadece?
Cinsellik başka onu zaten yapıyoru ama korunarak.
Şimdiyse anne olmak istiyorum yani korunmadan ilişkiye girip hamile kalmak istiyorum
Kadının içine uzun seks sonrası dölünü döküp sonra ona sarılıp uyumak…
Harika
Bide kadının içinde kalıp ona sarılarak kokusun içine çekip sarhoş olmak ve uyumak
Bu arada hangi ülkede yaşıyorsun?
Türkiye'de
Cinsellik için partnerin kim peki merak ettimde sakıncası yoksa?
Özel birşeyss özeldende diye bilirsin
Henüz yok hayatımda birisi
😒😒
Ok. Yaz
Aktif bir cinsel hayatın varsa normal. Bir erkek olarak ben de böyle hissediyordum. Evlendim Bir oğlum var
Erkek olduğum için anne olma isteğim yok.
Erkekler için baba olma isteği yani
O da yok.
Bu ülkeye çocuk mu yapılır
Yabancıyım. Ayrıca da neden yapılmasın. Herkes kötü olacak diye bişey yok.
Var var bende milli olma isteği var ama
Böyle bir isteğim yok, hiç olmadı
Ben varım biseks buyur 😂
Gizliden çık ama 😁
Instaa versem olur mu😂
Olur ver
Ehveniserimm
Dölleyelim dedik seni cevaplamadın
Hahahahaha 😀
Bence fantezin bu çocuk istemiyorsun
Yoo istemiyorum. Fantezi niye olsun ki
Yoo istiyorum. Fantezi niye olsun ki
Tamam yapalım.
İtinayla hamile bırakılır
Oooo süper
Zamanı gelince olursun
Evli değil misin yap çocuk
Bekarım
Evlen yok mu sevgilin
Hayır yok
Yaş kaç senin?
25.
Seni tanımak isterim kabul edersen bende 29 yaşındayım
Yaz.
İstek attım
Bekarsın çocuk nasıl olacak
Bişey olmaz.
Yoo neden geçeyim. Bekar anne o kadar var ki.
Yardımcı olurum derken?
Ok. Yaz
hadi ins
Bende çok istiyorum ama...
evlimisin
Var yap
Hamile birakabilirim pazar günü
Aday var mı
Henüz yok
Kaç yaşındasın
25.
Olur ya tam yasin
Bazen oluyor
Evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?