
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Açıkçası çok da başarılı olacaklardı düşünmüyorum en basiti benim halamın torunları var iki tane kızı 22 yaşında genç yaşta evlendi bazı durumlardan dolayı bir de babası vefat etti, yetiştirdiği çocuklara bakıyorum özellikle büyük bir kız var şımarığın teki Her şeyi ağlıyor her istediğini ağlayarak yaptırıyor ama ne yazık ki artık günümüzde ailelerin birçoğu anneye de babalar artık tablet telefon bilgisayarlı çocuk büyüttükleri için bence gelecek nesiller çocuk yetiştirme konusunda hiç de başarılı olmayacak ve gitgide daha kötü olacak.
Hayır olmazlar bence. yani aslında bunun nesil ile ilgisi yok ama şu an ki nesil kendini bile yetiştiremiyor o yüzden de çocuk yetiştirebileceklerini pek düşünmüyorum
Artık gelişen teknolojiyle çocuk yetiştirme konusunda da inanılmaz bir bilgi yığını oluştu. İnsan ister istemez faydalanır yani...
Ancak sosyal medyanın çok aktif kullanılması beni endişelendiriyor. Şimdiki z kuşağı dediğimiz nesil kendine bakmaktan aciz bir çocuğu nasıl yetiştirir bilmem.
Ben kısırım
soru kapsamında değilsin o halde
olum yatacak yerin yok, yaptığın ayıp. d
günaydın
Cevap
15Cevap
Her şey gittikçe kötüye gidiyor. Ve asla başarılı olamayacak yeni nesil çocuk yetiştirmede, insanlık da vs...
Ulan çok zor soru :D ben iyi bir baba olamayacağıma eminim o yüzden yapmak istemiyorum. Başarılı olqnlarda vardır illa ki
evet elbette bakın bir örnek fön makinası sesi ile bebekler mis gibi uyuyor neden?
anne karnında aynı ses ile yaşadıkları için 9 ay
Tablet, telefon tarafından büyütülen bir kuşağın daha iyi bir ebeveyn olacağını düşünmüyorum çünkü z kuşağının ebeveynleri de başarılı değildi.
Kariyer için z kuşağında umudum var ebeveyn için aynı düşüncede değilim
şu an devir cok değişti evliliği ilerki dönemlerde göremiyorum bence şu dönemde bile evlenen cok nadir o kadar yağı geçik insan varki herkes birbiriyle evliliksiz görüyorum artuk dönemleri o yüzden pek hoş olmaz gibime geliyor
eğitimli bir aileyse her türlü çocukta kaliteli aklıbaşında olur
Herkes okulunu okuyor neredeyse. Gençler daha iyi.
Umutsuz olmak istemiyorum ama daha kendini yetiştirememiş insanlar nasıl çocuk yetiştirsin?
Olamaz çünkü eğitim sistemi çökertildi bu ülkede, sistem cahil yobazlar yetiştiriyor artık. Ancak iktidar değişirse olabilir bu dediğin
Kendilerine bakamıyorlar ki çocuklarına nasıl bakacaklar
Olur bence çünkü her türlü yardım var. İnternetten kitaplardan yardım alabilirler.
O konuda gitgide geriye gidildiğini düşünmüyorum, eskilerin eline kimse su tutamaz bence.
Çocukları olacağından şüpheliyim
eski nesil daha iyiydi
gelecek nesiller çocuk yapmıcak galiba
Bence daha bilinçliler
Yorumsuzum ne yazık ki
eskilerden iyi olacakları kesin
Kendilerini geliştirsinler gerisi hallolur.
Hiç sanmıyorum hatta daha kötü olacaktır
Daha iyi olur herhalde
Kişiden kişiye değişir
belli olmaz
Çok basarizlar
Olabileceklerini hiç sanmıyorum.
Sanmıyorum
Hayırr..
Artık neredeyse çoğu kişi çocuk gelişimi okuyor ve kurslara gidiyorlar. Genç nesil daha iyi ve dikkatli.
Hayır sanmıukötüye gidiyor
Hayır tabii ki
Bence giderek zorlasıcak o iş
Kesinlikle hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?