Bipolar bozukluk yaşarken hamilelik nasıl rahat geçirilebilir?

Merhaba arkadaşlar 6 haftalık kadar hamileyim evliyim çalışıyorum bipolar bozukluk ve üstüne okb rahatsızlığım var

Uzun zamandır atak geçirmiyordum sadece okb zorluyordu beni fakat gittikçe dengem bozuluyor ruh halim beter durumda uykularım azaldı 20 dk da bir uyanıyorum bazen de uyku yetmiyor

içimde acayip bir öfke oluyor en ufak şeye alınıyorum ya da sinirleniyorum olduğundan fazla tepki veriyorum ya da

Her şeyi bir anda yıkıp dökmek geliyor içimden

Sakin kalmalıyım bebeğime zararlı diyorum bu sefer bunu yapamadığım için sinirlenip ağlıyorum

ağladığım için de ekstra sinirlenip daha fazla dengemi bozuyorum

Şu an da bile bütün duyguları aynı anda yaşıyorum sabah ne durumda olurum bilemiyorum

ilaç kullanımımı kestik öğrenince dr ile birlikte ama kontrollere devam edeceğiz bi yandan iş hayatım ev hamilelik insanlar aşırı bunaldım

bi fikir verin Allah aşkına

Bipolar bozukluk yaşarken hamilelik nasıl rahat geçirilebilir?
Cevapla