Merhaba arkadaşlar 6 haftalık kadar hamileyim evliyim çalışıyorum bipolar bozukluk ve üstüne okb rahatsızlığım var
Uzun zamandır atak geçirmiyordum sadece okb zorluyordu beni fakat gittikçe dengem bozuluyor ruh halim beter durumda uykularım azaldı 20 dk da bir uyanıyorum bazen de uyku yetmiyor
içimde acayip bir öfke oluyor en ufak şeye alınıyorum ya da sinirleniyorum olduğundan fazla tepki veriyorum ya da
Her şeyi bir anda yıkıp dökmek geliyor içimden
Sakin kalmalıyım bebeğime zararlı diyorum bu sefer bunu yapamadığım için sinirlenip ağlıyorum
ağladığım için de ekstra sinirlenip daha fazla dengemi bozuyorum
Şu an da bile bütün duyguları aynı anda yaşıyorum sabah ne durumda olurum bilemiyorum
ilaç kullanımımı kestik öğrenince dr ile birlikte ama kontrollere devam edeceğiz bi yandan iş hayatım ev hamilelik insanlar aşırı bunaldım
bi fikir verin Allah aşkına
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer