Batı’nın durumuyla ilgili Pucca, “Bilinci açık kollarında kırıklar var dün ameliyat oldu. Kırıkların durumu biraz ciddi ama geçecek. Şu an gülüyor.” açıklamasını yapmış.
Çocukları gözümüzün önünden ayırmamalı mıyız?

Batı’nın durumuyla ilgili Pucca, “Bilinci açık kollarında kırıklar var dün ameliyat oldu. Kırıkların durumu biraz ciddi ama geçecek. Şu an gülüyor.” açıklamasını yapmış.
Çocukları gözümüzün önünden ayırmamalı mıyız?

Evet, çocukların güvenliği ve refahı her zaman öncelikli olmalıdır ve gözümüzün önünden ayrılmamalıdırlar. Çocuklar, henüz dünyayı keşfetmeye çalışırken, çevrelerindeki tehlikelere karşı korunmaya ve yönlendirilmeye ihtiyaç duyarlar. Bu nedenle, çocukları yakından takip etmek, onların güvenliği ve sağlığı açısından çok önemlidir. Ayrıca, çocukların psikolojik ve duygusal ihtiyaçlarını da gözlemlemek ve onlara uygun şekilde destek sağlamak önemlidir. Her çocuk farklıdır ve farklı ihtiyaçları olabilir, bu nedenle çocuklarla ilgili herhangi bir sorun veya endişe duyulduğunda, ailelerin, ebeveynlerin veya bakıcıların profesyonel yardım almak için hemen harekete geçmeleri önemlidir.
Bizim arkadasin çocuğu da üçüncü kattan düştü kafa yamulmus yaşamaz belki de dediler ağır ameliyat geçirdi sürekli kanaması oluyordu yoğun bakımda kaldı bir süre entubeydi şimdi burundan basınçlı oksijen veriyolarmis ama nöbet geçiriyormus ara ara yani bilmiyorum çok kötü bir durum yaşasa bile beyin fonskiyonlari ne durumda acaba muamma Allah kimseye yasatmasin
Oo çok geçmiş olsun, yeni olmuş anlaşılan. Puccaya değil de sizin arkadaşa çok üzüldüm.
Aynen biz de üzüldük
Benim de kız kardeşim damdan düşmüştü. Erkek kardeşim caminin çatısından, abim tuttan düşmüştü. Ben römorktan düşmüştüm..
Yahu düşünce biz ailecek biryerlerden ha bire düşmüşüz 🙄
Tut diyoruz, dut aslında *
Gözümün önünden ayırmıyorum kendi oğlumu. Biri yanında oldu mu anca. Çocuk bu belk olmaz heran her şey gelir başına herşeyi yapabilirler. Evde kapıdan tut pencere balkon kapısına kadr hepsinde akıllı kilit var bn acamadgm sürece o acamaz. Beraber balkona çıkarsak cikabilr bensiz aslaa. İşimi sağlama alim bnde nolur nolmaz bu minik enerji küplerine
Sosyal medya fenomenliği aklını aldı bu kadının.. Başka bişey düşünmüyor.. Aptalca paylaşımlarına laf soktuğum için beni mahkemeye vermeye kalkmıştı.. Yine de geçmiş olsun çocuğuna.. Çocuk adına üzüldüm.
Cevap
14Cevap
Geçmiş olsun kesinlikle ayırmamak gerekiyor. çünkü çocuk olduğu için başına her türlü şey gelebilir benim çocuğum olsa yanımdan bir saniye ayırmak istemezdim
Kesinlikle ayırmamız lazım bende çocukken merdivenlerden yuvarlanmışım annem ev işi yapıyormuş o sırada. Kadınların da bir suçu yok ev işi mi yapsın, çalışsın mi, çocuk mu baksın zor valla
En korktuğum şeylerden biri bu.1 oğlum var ama inanın saniyelik oluyor hersey bir anca cocugn ne yapacağını kestiremiyorsun neysek Allah korumuş canı sag
Ne zamana kadar ayirmayacaksin illaki birgün wcye gideceksin banyoya gireceksin ne bilim kargon gelecek bakacaksin yemek yapacaksin illaki birakacaksin yani yalnız bunun için ne yapmali bilemiyorum
Ay düşüncesi bile kafayı yedirtti bana şuanda. Zaten bu tür şeyler görüp çocuğumu kendime bağlayıp gezicem gibi hissediyorum ona zarar gelmesin yeter ki.
Çocuklara küçük yaşta kendini korumayı öğretmek gerekiyor. 3 yaştan sonra ben eğitim vermeye başlarım. Peşinden koşmama gerek kalmaz diye düşünüyorum
Ne kadar gözümüzün önünden ayırmasak bile bir şekilde bela gelip bulabiliyor maalesef. Böyle durumlarda anne ya da babanın kendini suçlu hisedeceği şeyler söylememek lazım. Çok geçmiş olsun
Bizim de komşumuzun çocuğu 5. kattan merdiven boşluğuna düştü. Çocuk öldü sandılar ama öldürmeyen Allah öldürmüyor işte. Çocukta hiçbir şey yok şu an.
Ayırmamalıyız ben de çok korkarım ya bir şey olursa filan bi de böyle balkondan pencereden düşenlere aile ilgisizliği diye düşünürüm
Ne kadar üzüldüm şu an Pınarı çok severim 🥺biran evvel toparlasın Batı inşallah
Pucca kim bilmiyorum ama geçmiş olsun. Evet çocuklara dikkat etmek gerekiyor
Çok büyük geçmiş olsun çocuk bu ne kadar yapma deseniz de inatla yapıyor
Bu kadını hiç sevmiyorum sosyal medya ile ilgilenmekten çocuğa bakmazsa tabiki düşer
bir şey desem sana ben bu kim onu bile tanımıyorum o derece bende yoklar:P
ama çocuğa yazık olmuş
Allah hiçbir anne babaya bunu yasatmasn aklım gidiyor çok hareketliler ve ne yapacaklari kestirilemiyor.. Bi bakmışsın yanındayken iki sn içinde kaybolmuş rabbim korusun.
Allah korusun hem gözden ayırmamak hem de gerçekten önlem almak şart
Valla kaşla göz arası denen laf çok gerçek. Ne kadar bakarsan bak oluyor
Bakmazsa düşer tabi çocuğun açık balkonda ne işi var
İnsanın başına her şey gelebiliyor yadırgamamak lazım.
Verilmiş çok büyük sadaka varmış 3. Kattan düşüp bilinç açık kırıklarla atlatması çok geçmiş olsun
Pucca kim🤔 tanımıyorsam gerekli biri değil demekki 🤭
evet özellikle denizde etrafı kesme çocuğa bak
Ne kadar dikkat edersen o kadar başına bişey geliyor.
Geçmiş olsun her zaman dikkatli olunmalı diye düşünüyorum. Sonrasında keşkeler gelir..
Bu kadın beni instagramda engelledi bana başkasının fake hesabısin sen dedi zönk😵💫
Bu kim tanimiyorum ki
Ne okurduk be bu kadını. Üzüldüm.
Aklı tam erene kadar gözetmemiz şart
Cokk gecmis olsunn kiyamam yaaa ☹☹
Ayırmamak lazım tabi ki
pucca kim bu kim
pucca kimdir
Rabbim şifa versin
pucca kım
Evet
Aynen dikkat gere
puccayi hic sevmem
Gecmis olsun
Pucca kim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?