
Ben çok hazırım ama baba olacak gavur damat adayım yok haha

Ben çok hazırım ama baba olacak gavur damat adayım yok haha
Önce eşime iyi bir eş olmam gerek ve doğru kişiye, gerisi mutlaka olur kız babası olmayı çok isterdim onun saçlarını taramak renkli tokalar seçmek, elbiseler almak beraber pasta yapmak arzu ettiğim şeyler, tabi gelecekte umarım olur..
Umarım
🙏🦋
Ben hissetmiyorum şu an için aslında bunun için daha erken çünkü çocuk sahibi olmak o kadar büyük bir sorumluluk ki yani sonuç olarak insan evcil hayvan alırken bile iki kez düşünüyor çocuk ise hayatınız boyunca yanınıza olacağınız ona bakacağınz canınızdır bu yüzden de daha o durumda değilim ben. ama bir gün kız çocuğum olsun isterdim ben
Ben hep çocuklara karşı çok ilgiliydim hala da çok severim. Ama başkalarının çocuklarına çok ilgi alaka göstermek bazen yanlış anlaşılabiliyor ki haklıdır da böyle düşünenler. Dolayısıyla istesem de artık 40 yaşa yanaştım ve bu saatten sonra zor gibi. Yani bu konuyu fazla düşünmemeye çalışıyorum. En azından canım sıkılmıyor.
Kendimi anne olmaya hazır hissediyordum, bebeğim doğdu meğer hiç hazır olmadığımı fark ettim 😂 3 sene olacak hala tam şey yapamadım djdj öyle hazırım demekle olmuyormuş
Cevap
33Cevap
. biliyor musun ne kadar hazır olsa da insan.. ne kadar çok istiyorum dese de.. içinde bir canlı tutunamayinca.. olmuyo. yani ben durmak istemiyorum der gibi gidiyo.. hiçbir şey yapamıyorsun... nasibin kadar yaşıyorsun bu hayatı..
😒
yalnız senin genlerinden şahane bi çocuk çıkar hani böyle baktıkça ben yaptım diyip övünebilirsin 😂
Babada önemli ama
kesinlikle ama senden bi başka çocuk olur 😍
Allah nasip ederse bakalım
şahane göründüğünü söylemem lazım 😍
Saol
Son aylarda bi kız çocuğu isteği var içimde ama güvenebileceğim biri yok 😄
Yok maalesef
Ben hazırım da kadınlara güvenemiyorum. Malum gelgitli olmayanı yok. Dırdırları sorunları bitmiyor
Hahah
😃😃
Ben kendimi hazır hissetmiyorum. Evet şöyle tiktoka falan bakınca birçoğundan iyi anne olurum ama benim çocuğumun seviyesi o insanlar olmayacak o yğzden şüphelerim var ona maddi manevi yetebileceğime dair şüphelerim var
Ekonomik anlamda özgürlüğümü hissetmeden tam hazırım diyemem ama genel anlamda hazır gibiyim. Sadece sorumluluk almaya çekiniyorum, bu durum korkutuyor beni.
Evet isterim... ama eş adayı seçmeyi bırak emin olmak çok zor şimdi dünyaya çocuk getirmeyi bırak kendin yaşarken teredddut ediyorsun..
Aaayy görsel çok tanıdık geldi :)
Bebek 0-1 yaşlarında olsun hep.. ennn tatlı zamanları oluyor öyle hazır olabilirim sadece :D
Hayır. Bu benimle alakalı değil, ülkenin ekonomik ve sosyolojik durumu sebebiyle çocuk sahibi olmayı planlamıyorum.
Evet çok hazırım ama anne olucak zilliyi bulamadım :)
Çocuk istiyorum hazırım ama evlenmek istemiyorum 🙄
Çocukları çok severim ve çocuk sahibi olmaya hazırım ama daha damat adayı yok 😃
Yok, olmayacak da.
Ama bir kız çocuğuna özenmiyor değilim
Evet ama güzel bir gacı bulamadım ben çirkinim bebem güzel olsun judc
Eskiden hissediyordum evliliktende çocuktanda soğuttular
Bu ulke standartlarina gore cocuk yetistirmenin cok olanaksız oldugunu dusunuyorum.
Hiçbir zaman çocuk istemiyorum. Çocuklarla aram çok iyidir lakin ağladıklarında sinir katsayım artıyor 😂😂
Bir yandan evet ama bir yandan da korkuyorum
Korkma ben Varım dhdhdh
Ahahahah korkmam o zamannn 🤪💜
Ben daha kendimi eş olmaya hazir Hissediyormuyum onu bile bilmiyorum jfnsjsbsb
Men zahit bin afgani sizinle tanışmayı çok isterim hanım efendi
evet kızım olacak inş :)
H. olsun
teşekkür ederim
Hayır. Hiç evliliğe de hazır hissetmiyorum. 😂
Hahah
bir yandan evet bir yandan hayır. :D
Hiç anne olmaya hazır değilim
Hiç hazır degilim
Evlenmekte çocuk sahibi de olmak istemiyorum
Çok disiplinli bir Baba olurum ben 😎
Hayırr tabiki daha çook var
Evet
Annesine benzeyen Sarı kız çocuğu isterim
Hayalimde bir kız çocuğu sahibi olmak var.
evet oldum da 5 çocuğum var
Bende hazırım hade gel anne adayi;)
Akpli damat alma sakın 😅😅
Yaaa dayanamam ben bu minnoşlara❤💞
Hayır
evet gec bile kalmış gibi hissediyorum
Hayır
ben hazırım ama aday yok..
fazlasıyla hazırım
Evet hissediyorum
Evtt🙂
Hayir
Evet baya.
Evet ama doğru dürüst koca adayı yok
Hayır.
No no no 😂
Hayır..
Evet cooook hemde
Olamam.
Hayır
Ben hazır değilim
Hayır
Hayır hiç
Kesinlikle hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?