
Nasıl davranmak gerekir? Temel belirtiler nelerdir? Anneye olan düşkünlüğün azalması normal midir? Tecrübeli arkadaşlar cevaplayabilir mi?

Nasıl davranmak gerekir? Temel belirtiler nelerdir? Anneye olan düşkünlüğün azalması normal midir? Tecrübeli arkadaşlar cevaplayabilir mi?
12-13 gibi başlar 19a kadar gider bence. Kaç olmalıdır diyemeyiz bu coğrafyaya göre değişir. Sıcak iklim ve soğuk iklimde yaşamak ergenlik yaşlarını ve hatta normal yaşayışlardaki yapımızo bile değiştirir. Sonradan başka coğrafyaya taşınmakla bizde değişim olur ama nesiller sonraki torunlarımız o şekilde doğmuş olur evrim yani
Soğuk iklimde daha mı geç olur yani?
Bilmiyorum ki ama muhtemelen öyledir. Belki tam tersidir ama bölge ikliminin farklı olması etki ediyor onu biliyorum
Anladım
Tabi bunda genetik yapının ve beslenmenin de etkisi vardır illaki. Tek başına ilkim demek tam doğru olmaz bence.
Evet de zorla da yediremiyosun bebekken yiyo büyüdükçe seçmeye başlıyo abur cubur isteği artıyo okulda görüyo mecbur alınıyo.
Tabi ki abur cubur ve fast food tüketimi artıyor. Ev yemeklerine yönlendirmek lazım
Of of of offff 12 başlar 18 olur ama o ergenlik onun o kadar hoşuna gider ki 20-22-23 uzar gider
kızlarda öyle değil yahu,12 18 bitti
hobaaa teşekkürler süper kız
Rica ederim. Haklı olduğun konularda hakkını teslim etmek lazım
hakkıcısın sevdim bunu buna göre zeka olması gerekir işte sevdiğim insan durumları
ben Zekacıyım da
5-45 yaş aralığı 😂 bazıları çıkamıyor o ergenlikten
🤣🤣🤣Eic yapcam bunu
😂😂
Sağol canım ✨🎈
Cevap
2Cevap
Valla 10 fan 18e kadar başlıyorlar. Kendimden biliyom :) cok tehlikeliydim
15 ile 20si arası normal
15 mi
Evet Altı çocuk zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?