Sağ tarafta kist var çocuğum olmayacak diyince hoşlandığım çocuk bir daha mesaj atmadı. Çocuğunuz olsun ister miydiniz?

Kimseyi yargılamıyorum. Hakta veriyorum. Belki ben olsam bende istemezdim. Onun yerine kendimi koydum. Peki siz çocuğunuz olsun ister miydiniz?

Sağ tarafta kist var çocuğum olmayacak diyince hoşlandığım çocuk bir daha mesaj atmadı. Çocuğunuz olsun ister miydiniz?
Cevapla