Merhaba KS halkı ailesi bebekleri seviyormusunuz ne kadar seviyorsunuz ve bebeğiniz olsa ismini ne koyarsınız 


Bebekleri severim. Erkek bebek olursa Ramazan (rahmetli dedem), Mehmet (babam) veya kayınpederimin ismini, kız bebek olursa Şerife (rahmetli babaannem), Zehra (rahmetli anneannem) veya kayınvalidemin ismini koyardım. İkinci ismi eşim koymak isterse kabul ederim. En sevdiğim kız isimleri Selin, Tuğba ve Arya.
Bebekler kırmızı çizgim onların ağlamasına bile dayanamıyorum hatta iğne olan bebek ağlayınca benimde ağlamışlığım var. Erkek olsaydı Cemal Ege koyardım kız olursada Mavera koyardım.
Ben deli oluyorum çok seviyorum çocuklarıı
Kız Erva erkek Emre
Yumuşaklık, letafet anlamlarına gelir.
Son Derece Cesur, Çok Güzel Kadın demek
Emre ise her dilde AŞIK demek
Esma koymak istiyorumm.
Cevap
8Cevap
Çok seviyorum adı deniz olurdu galiba
Ben bebekleri severim ama bakamam çünkü o kadar sabırlı ve yetenekli değilim. ama kız çocuğum olsun isterdim ben en çok
Bebekleri çok seviyorum Ama isim konusunu hiç düşünmedim
Her bebeği sevmem. Şirin ve uslu bebekleri severim. Bebeğim olsa adını ne koyarım bilmiyorum ama saçma sapan isimler koymayacağım kesin
Deniz ismini çok seviyorum.. Kıza da erkeğe de..
Ama son zamanlarda Alya ve Sarp da hoşuma gidiyor..
Bebekleri çok severim ayrı bir düşkünlüğüm vardır. Eğer ileride bebeğim olursa ismine babası ile birlikte karar vermek isterim.
Biraz seviyorum, hani seveyim sonra gitsin türünden
Kızım olursa, Asya koyardım
Bebekleri severim, bebeğim olsa adını evlenince eşim ile düşünürüz
Çok seviyorum bolumumde çocuk gelişimi🙂😊 hiç düşünmedim bebeğim oldugunda ne koysam😄
Bebeğim olursa Mehmet Ömer ve kız olursa sevim koyacagim 🌷
Bebeğim olursa dedemin ismini vermeyi düşünüyorum 😄
Çok güzeller. Tabiki seviyorum. Yıllardır güzel çocuk yapacağım adamı arıyorum ămk bulamadım
Kızım olsa Ada koyacaktım adını ama bebeğimi kaybettim düşük yaptım 3. Ay sonunda
Bebek sevilmez mi dünyanın en güzel en masum sevgisi 🥰🥰🥰
Soldaki resmen oğlumun kopyası. Birde sağı tuttururum.
Bebekleri çok severim lakin sadece sevmek isterim , bakmak falan bana göre değil
Bebekleri severim galiba, bilmiyorum. Kızım olursa ismini Sakura, erkek olursa Mete koyardım.
tombişleri severim ama sevmek ayrı bebek sahibi olmak ayrı
Bebekleri çok seviyorum
Kız olsaydı
Aybüke, Betül, Lila (Bu isim biraz garip gelebilir ama benim en sevdiğim renk olduğu için hoşuma gidiyor.)
Erkek olsaydı
Eren, Ferhat, Musa
çok severim kız olursa alisa olurdu erkek olursa deniz ya da beren heralde
Çok seviyorum bebek ve çocukları ☺️
ağlamadıkları zaman
Çok seviyorumm. Kızım olursa öykü ya da azra koyardım. Erkek olursa da ayaz
Erkek olursa Adar kız olursa Elisa sanırım
Bebekler sevimli ve masum
Bebek cocuk sevmiyorum ama orijinal isimlerim var
Bebeklere bayılıyorum
Ayşe
Muhammet
Kübra
Kızıma Narin Koyardım
Bebeklere bayılırım ben herşeyi unutturuyorlar
Kız olursa zelal , erkek olursa Yiğit ali
hiç sevmem
Ülkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?