"Bazı sebeplerden partiyi erteledik, doğuma bilmem ne kadar kaldı hala cinsiyeti bilmiyoruz bu sebeple" diyen bir kadın gördüm geçen gün. Parti ertelendi diye cinsiyeti öğrenmemiş :D Ne mana?

"Bazı sebeplerden partiyi erteledik, doğuma bilmem ne kadar kaldı hala cinsiyeti bilmiyoruz bu sebeple" diyen bir kadın gördüm geçen gün. Parti ertelendi diye cinsiyeti öğrenmemiş :D Ne mana?

Cinsiyet partisi ne ya? Bu da yeni çıktı.
Ne yani, bebek kız olursa parti, erkek olursa yine parti. Bu kadar partilemek istiyorsanız niye bebeğin cinsiyetini bekliyorsunuz kardeşim? Parasıyla değil mi? Yapın partinizi. Bebek ne alaka.
Cenaze evinde pide dağıtmak bir, cinsiyet partisi iki.
Cinsiyet partisi diş çıkarma partisi ağlama partisi ilk adım partisi emekleme partisi azi gitti çoğu kaldı partisi altını ıslattı partisi bi bitmediniz anasını satayım. Ama sizde suç yok su instagramdaki saçma gösteriş meraklıları olan beyni göç etmiş gösteri amacıyla aile kurmuş karısını çocuğunu sergileme aşkıyla yanıp tutuşan zihniyeti ne olduğu belli olmayan ülke ıq seviyesini bunların sayesinde yere düşüren ve bu tarz organizasyonlarla birseyler kanıtlamaya çalışan aciz insanlar mevcut olduğu sürece biz yerimizde sayacagiz. Çocuğun cinsiyeti parti yapmasak cinsiyetsiz mi doğacak.
Cinsiyet partisinden önce yapılacak bir parti var o unutulmuş önce onu yapın herkes bir görsün olmuşmu acaba iyice sapıttık milletçe tek derdimiz bu kalmış
Bu partiler çok güzel oluyor yeğenim için yapılmıştı çok heyecanlı çok güzel geçiyor bence imkanı olan her anne baba yapmalı diye düşünüyorum çok özel bir anı oluyor
Cevap
41Cevap
Cinsiyet partisi diş çıkarma partisi ağlama partisi ilk adım partisi emekleme partisi azi gitti çoğu kaldı partisi altını ıslattı partisi bi bitmediniz anasını satayım. Ama sizde suç yok su instagramdaki saçma gösteriş meraklıları olan beyni göç etmiş gösteri amacıyla aile kurmuş karısını çocuğunu sergileme aşkıyla yanıp tutuşan zihniyeti ne olduğu belli olmayan ülke ıq seviyesini bunların sayesinde yere düşüren ve bu tarz organizasyonlarla birseyler kanıtlamaya çalışan aciz insanlar mevcut olduğu sürece biz yerimizde sayacagiz. Çocuğun cinsiyeti parti yapmasak cinsiyetsiz mi doğacak.
Herkesin kendi düşüncesi, çocuğum yok olsa eşimin de tepki göstermeyeceğini bilsem kesinlikle yapardım yeğenim var birtane Rabbim bağışlasın bebek mevlütüyle bir başladık 6 ay kınası diş buğdayı adım partisi hepsini yaptık kendi çocuğumda olursa yine yaparım evet haklısınız görmemişin oğlu olmuş tutmuş pipisini koparmış
Ya tabii ki öğrenilebilir hatta Özel hastanede belli haftalardan sonra çocuğun cinsiyetini söylüyorlar yani bunun için özellikle saçma sapan partiler vermeye gerek yok, bunların tek amacı her şeyde özendiğimiz gibi Batı toplumunu özenmekten başka bir şey değil Batı toplumunun teknolojik ilim fen sağlam bina ya da teknoloji konusundaki gelişimlerini ele almak yerine, bizimkiler sadece saçma sapan özentilerini baz alıyor işte bu da onlardan bir tanesi
Doğmamış bebeğe cinsiyet partisi düzenleyim daha fetüsken sımartmayan da ne bileyim. Ne kadar kapitalizm uydurması varsa benimsediniz. Ortaya sağlıklı bir birey çıkarıyorsunuz istediği yapılıp para harcanmadigi iPhone 14 pro Max alınmadı diye intihar eden beyin yoksunu bir nesil çıkarıyorsunuz. YETER
Nedir bu kadın erkek dışında 3. cinsiyet divers falan. Yok efm anne baba değil, 1. ebeveyn 2. ebeveyn denilsinmiş. Çocuk isterse, annesine baba, babasına anne deme hakkı varmış. Bir erkek karşısındakine “ben kadınım” derse, kadın “ben erkeğim”, derse inanıp kabullenmek zorundaymışız, aksi takdirde kişi bize dava açma hakkı varmış. Tüm bu sapkınlıklar bilhassa şu son 2.-3 yıl içinde aldı başını gidiyo. Amaç algıyı yanıltmak, sapkınlığı normalleştirmek, çocukları gençleri sapkınlığa sürükleme çabası. Dünyayı yöneten bitakım mahlukların insanlığı yozlaştırmak veya yok etmek adına hazırladıkları tuzaklara düşmeyelim
Ayrıca burada saymadığım daha neler neler… liste çok uzun, yazmakla bitmez
Saçmalığın, görgüsüzlüğün daniskası
Cümle aleme ilan etmek zorunda değil, kimse de merakından ölmüyor onlar için
Nefretlik şeyler, hiç sevmem
İsraf- görgüsüzlük
ha bi de merak konusu var doğru, kız olsa banane erkek olsa banane
Eee bu çocuğun cinsiyetini öğrenemeyiz o zaman hay ben böyle işin ya "şahsen" bana çok saçma geliyor böyle partiler ne gerek var boşa masraf yok cinsiyet partisi , diş çıkarma partisi, ilk adım partisi bune yahu 😑🤦♀️
Kesinlikle gösteriş meraklılığı.
Bir şey popüler olunca yapmadan duramama hastalığı var insanlarda; aman geri kalacağım, eksik kalacağım diye ödleri kopuyor.
Oysa geri kalmaktan korkulan şeye bakın...
Cinsiyet partisi benim için ancak çoğul gebeliklerde heyecanlı ve manalı bir etkinlik olabilir, o da abartıya kaçmadığı ve sadeliğini koruduğu sürece.
Cinsiyet partisi organizatörü olduğunu tahmin ettiğim biri tarafından dislike yemişim :D beğenilenlerin gösterilip beğenmeyenlerin gösterilmemesi tamamen saçmalık, revize edilmeli...
Boştan yere para israfı. Normal bir şekilde çocuğumun cinsiyeti bu desek daha iyi olmaz mı? Neden hep ecnebiler gibi şeyler yapmak zorundayız...
aynısını arkadaşlarıma da diyorum içimde kalır yapmazsam diyorlar ee gösteriş bunlar hep bide suda doğum yapıcam dedi git her gördüğün bka özenme Allah aşkına dedim gösteriş yani başka bişey değil
ben artık eleştirmekten yoruldum kendi hallerine bıraktım öyle uzaktan falan da görürsem kafamı çeviriyorum bu tarz şeylerde benim kimseden zeka olarak bir beklentim yok artık
Eskiden (eskiden dediğim yakın zaman) insanlar cinsiyetleri kendileri öğrenir ailelerine söylerlerdi. Şimdi umuma açık rezillikler başladı. Hayret ediyorum bu görgüsüzlüğe, rezilliğe vallahi.
Gosteris hepsnimin sebebi guvercini pembeye boyamislardi yazik hayvana cocugun sunneti olur anne baba damatlik gelinlik giyer sacma sapan
gördüm onu ya yazık
Valla çok saçma etkinlik. Hanımın hevesi kalmasın diye yaptık. Saçmalık gereksiz masraf ve yorgunluk.
neyle öğrendiniz neydi partinin teması :D
Ayyy çok saçma bişi yaa aıleni toplarsın bi balon patlat otur çay pasta yap bitti sade şekilde insanlar gösteriş meraklısı
yok öyle bir şey, önceden öğrenip millete duyurmak amaçlı dümen çeviriyorlar. maksat elaleme gasalmak
Aynen canım partiyi doktor hazırlıyor herkese sürpriz oluyor
partiyi niye doktor hazırlasın
yakında parti yapmadan çocuk yapmaya da başlamayacaklar herhalde bu görgüsüz tayfa
mümkün :d
Gösterisi seviyoruz.
Yaptıklarımızı veya yediklerimizi sergilemezsek hiç bir şey yolunda gitmez mantığı hüküm sürüyor.
benim için saçma ama insanları eleştirmek doğru değil
niye insanlar allah mı, eleştirmek yasak mı?
Çok gereksiz buluyorum
Ne gerek var böyle saçmalıklara
Sadece bir cinsiyet belli oluyor
Hayatımda gördüğüm en mantıksız varliklarsiniz cidden
?
Yok hem günah hem yasak. Gereksiz yere organizasyon firmalarına çok para verilmesi gerekiyor ki kötü olan bütçemizi daha da kötü yapalım
Kız ironi yapıyorum gülsene
2 çocuğum var hiç yapmadım baby shower yapmadım. Doğumgünlerini kutluyorum anı kalsın diye sadece.
baby shower farklı bi şey galiba dimi orada amaç neydi
doğumdan önce kutlama doğumdan sonra kutlama :D
Şu pırlantalarıda aradan çıkartmak gerek
Onlarda kapitalist pazarın ürünü
Cinsiyet partisi düzenleyen ailelere devlet ücretsiz psikiyatr seansı ayarlamalı
Ahhahahaahgagahagahaha
Kocası değilsem ki öyle bir şey mümkün olmuyor banane abi cinsiyetinden
Beni abazan ettin kız sen güzelliğin ile
Doktor zınk diye söylüyor oysa ki bunlar doktorun ağzını mı bantlıyor nedir 😂
Kadın kısmında aklı başında olanı, yüzde yirmiyi geçmez. Bu yüzden takılmamak en iyisi olur.
Bu tarz partiler para saçma meraklıları için düzenlenmiş gereksiz ozentilik
Eski köye yeni adet derler ya. O hesap bu da. Çok anlamsız.
Sacma aslinda partiden oncede soyleseler guzel olur
Herkesin kendi tercihi isteyen yapar isteyen yapmaz bu da bir kutlama sonucta neden herseye bu kadar kötü bakiyorsunuz ki
ee yapanların kafasına silah mı dayadım?
Evet cinsiyeti öğrenmek için doktorlar yardımcı oluyor!!
Saçma geldi bana, ben merak edip öğrenirdim şahsen.
Hayır parti olcak illa jfjfj onlara göre bu
doğru söylemiş parti yapmazsan doğan çocuk çif cinsiyetli oluyor tövbeeee
Tamamen boş iş. Her şeyin suyunu çıkardılar, şov için yaşıyor maalesef insanlarımız.
Gorgusuzlukte level atlamış onuda paylaşmış
Cinsiyet partisi ne yahu bu zenginlerde beyin yok yemin ediyorum para bol çarçur edecek yer arıyorlar yazık günah ve saçmalık o paraya gidip bağış yapsınlar bir sürü insan evsiz barksız kaldı
Görgüsüzlük ve abartının zirve yaptığı bir durum söz konusu
benim çocum olsa ben öğrenir bilmiyormuş gibi yaparım valla
Bence gereksiz saçma sapan şeyler çıkartıyorlar
dünyada tek doğuran tek çocuk sahibi olanlar onlar o yüzden bide parti boş işler yapana kadar doğurup baksalar nerde
cinsiyet partisi kadar sacma bisey yok yani cocugun fazla secenegi de yok ha kiz olacak ha erkek hayir neden herkesle ayni anda ogreniyorum bebegimin cinsiyetini? ben once ogrenecem sonra millet ogrenecek
Ya juna bu kadar karsi cikan oldugu kadar bi o kadar da yapan var ben anlamiyorum bunu. Bari katilmasin su karsi cikanlarda yapanlar hava atmaya calismasin. Anlamadim ben bu isi.
Kızım regl oldu partisi de verenleri gördü bu millet Ceyda Düvenci salağı sayesinde. Hepsi moron bunların.
Hayatımda gördüğüm en gereksiz partiler yok cinsiyeti yok ilk disi yok ilk yürüyüşü ilk sicisi komik ya yapmayın aşırı gereksiz doktora sor öğren cinsiyetine ne bu partileme merakı
Tüm organizasyonları aşırı saçma buluyorum kız çocuklarına regl partisi yapılana kadar sünnetin bile bir organizasyon olarak görülmesine karşıyım ben ne saçma ya
Ona vericegim parayı gider fakire veririm belki o vesileyle sağlıklı doğar evladım diye 🤷
Bilmem ama bende yaparım herhalde. Maksat eğlence olsun, bu da bahanesi.
kapitalist sistemin bize kattığı bir yeni oyun daha :)
Zırt partisi pırt partisi daha doğrusu "çok zenginim parayı nereye harcasam" partisi de denebilir.
Tabiki öğreniliyor ama oda bı eğlence ve bence güzel
tüketim aptallığına insanları sürüklemek için böyle aptalca şeyler çıkarıyorlar
Ha ha ha bu evliler niye böyle tuhaf şu partisi bu partisi
o kadar yerinde bir soru ki katılıyorum yani yapmak isteyen yapsın ama ertelenmişse öğreniverin işte ne olacak
ama çok heycanlı oluyo. ben de olsam yapardım
kime heyecanlı :D zaten 2 seçenek var
senin için ölmüş ablacım ya. Hayattan keyif alan damarların tıkanmış :)
hayattan keyif alma algımız farklı demek ki, keyfin k'si yok şu olayda
bak ben de kız olsun erkek olsun derdinde olmam. hatta illa çocuk olsun bile demem ama bence eğlenceli. ya seninle hiç anlaşamazmışız :)
Yılın son saçma trendi bu mu
yılın değil birkaç yılın trendi bu maalesef
Milletin işi gücü yok sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?