1. sınıfa giden kardeşim zorbalığa uğruyor ne yapmalıyım?

kardeşim çok küçük. el bebek gül bebek büyüttük tekne kazıntıssını, ama şımarık değildir. dünyanın en komik çocuğu, bir sürü genç kızla büyüdüğü için biraz yaşından büyük davranmaya çalıştığı oluyor ama, sempatik. 1. sınıfa ilk başladığında zorba tuhaf bir kız sardı ona. rahatsız etti, diğerleride bu yüzden uzaklaştı kardeşimden ki gittiği yer bok gibi. canım annem onu gönderiyor oraya ya. çocukların hepsi hır gür, dövüşçü kırk kişilik sınıf. bok gibi bir okul yani. seneye oraya gitmesini isteimyorum, kardeşim bugün başkan yardımcısı olmak istediğini ama kimsenin kendine oy vermeyeceğini bildiğini söyledi. nedenini sordum kimse benimle oynamıyor ki abla diyor. Kardeşim çok canım, hiç kin tutmuyor. ellerimde büyümüş küçük bebeğimi tanıyorum, kişiliğini biliyorum. kardeşim bu evladımın değil onu bu kadar seviyorsam, bu onun ballı, komik bir çocuk olmasından. ne ypaacağım? seneye sınıfını mı değiştirmeliyim yoksa okulu (şahsi fikrim okulu değiştirmek ama kimse ikna olmuyor ki) bu tür bir şeyleri 1. sınıf, çocukluk çağında yaşayan insanlar bana neler yapabileceğim hakkında fikir sunsunlar lütfen

1. sınıfa giden kardeşim zorbalığa uğruyor ne yapmalıyım?
Cevapla