Evliyim ve çocuğum olmuyor üzülüyorum, bazı insanlar ise avantajım olduğunu söylüyor. Çocuksuz evliliğin bir avantajı var mı?

6 yillik evliyim 4 yili tup bebek sorun bende ile gecti ama artik biraktik tedaviyi esime dedim eger istersen bosa beni baba olmak senin hakkin ama o benimle evli kalmak istedigini soyledi bazi insanlar ise sizin sevginiz daha guclu olur diyorlar sizce dogru mu
Evliyim ve çocuğum olmuyor üzülüyorum, bazı insanlar ise avantajım olduğunu söylüyor. Çocuksuz evliliğin bir avantajı var mı?
Cevapla