Çocuğunuzun göz rengi ne olsa çok sevinirdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çocuğunuzun göz rengi ne olsa çok sevinirdiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kızım olsun yeterli benim için. ama benim göz rengim gibi mavi olsun isterdim ya da annesinin gözleri gibi olsun isterdim daha çok. yani aslında sağlıklı olması benim için yeterlidir. ama her zaman sarışın mavi gözlü kızım olsun istemiştim.
Olur inşallah kardeşim niye olmasın ki
Saol abim teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
hiç fark etmez annesinin gözlerini alsın isterim
ama annesinin göz rengi ne olur bilmiyorum
cevap seçimi için teşekkürler
Rica ederim
Göz rengim ela ancak ailem de yeşil mavi gözlü kişiler var. Genlerden ötürü çocuğumun renkli gözlü olmak ihtimali var. Tabiki evleneceğim kişinin genleri oldukça önemli o yüzden öyle böyle olsun diyemem
Çocuğum olduda göz rengi kaldı
Olur inşallah 🙃
Cevap
3Cevap
Mavi ya da yeşil güzel bence eli saygı düzgün sağlıklı olması güzel olurda gözlerinin renkli olmasına iyi olur
Sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Keyifli günler..
Doğduklarında mavi gibiydi ama daha sonra değişti ela oldu göz renkleri..
Gorsunde rengi kalsın. Mavi falan olursa kesin bosanirim.
Yeşil
Kırmızı vampir bebek
Mavi veya yeşil abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?