Hamileliğin ilk üç ayında iştahsızlık bebeğe zarar verir mi?

Merhaba, iştahsızlıktan ve yorgunluktan çok sağlıklı beslenmedim. Az yedim. Bazen yorgunluktan yemek yapamadım ve hazır yedim. Bebeğime bir şey olur mu? Yeni kendime gelmeye başladım. Şu an bebek 12,5 haftalık. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi.

Hamileliğin ilk üç ayında iştahsızlık bebeğe zarar verir mi?
Cevapla