Nasip olur da çocuğunuz olursa ne isim koymayı düşünüyorsunuz?

Nasip olur da çocuğunuz olursa ne isim koymayı düşünüyorsunuz?

Bu ara sürekli Muaz ismine denk geliyorum.. Boş boş otururken bile sanki biri kulağıma "Muaz.. Muaz.." diye sesleniyor..

Garip olan şu ki; evli değilim, aday bile yokken ne alaka bu? Kardeşim bir kaç güne çocuk sahibi olacaklar ama kız olacak..

Bununla da bir alakasının olduğunu düşünmüyorum..

Sizin aklınızdaki çocuk ismi nedir?

Rüyamda böyle bir çocuğum vardı.. Çok benziyordu.. Üstündeki kırmızıydı..
Rüyamda böyle bir çocuğum vardı.. Çok benziyordu.. Üstündeki kırmızıydı..

Çocukları sevebilen, düşkün olan biri de değilim ama niye böyle oluyor anlamıyorum..

#Vesselam

Nasip olur da çocuğunuz olursa ne isim koymayı düşünüyorsunuz?
Cevapla