Güncellemeler
+1 yıl
İki kere de adet oldum. Ama çok ciddi gaz sorunumda var lütfen yardımcı olun
Güncellemeler
+1 yıl
Ve alt göbeğim top gibi elime geliyor
Gebe kalmaktan çok korkuyorum. 0.100 çıktı. Alt karnım şiş öne doğru bu beni korkutuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Regl olduysan zaten gebe değilsindir... lekelenme varsa dikkat et.
Reglime 11 gün varken Beyaz akıntım içinde biraz kan vardı
O sayılır mı
o yumurtlama döneminde olan bi sey önemsiz
Anladım çok teşekkür ederim 🙏
rica ederim.
Regl iken vermenize gerek yoktu çünkü hamile olamazsınız tıbben
Olanlar oldukça fazlaymış
Yaklaşık ilk 4 ay
3 yıllık hekimim böyle vakalar pek olmaz. Dış gebelik olur sadece.
İçimi o kadar rahalatlattiniz ki bir hekim görüşü almak beni çok sevindirdi
Ama sindirim sistemim alt üst sürekli Bir sıkıntı olunca insan deneyimlemediği için geriliyor
Gerilmenize gerek yok aklınıza takılanı sorabilirsiniz
Çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim hanımefendi
Regl olduğun halde test verdin diye dalga geçerler slk muamelesi yaparlar muhtemelen
Yanlış çıkar belirti var mı yardımcı olabilirim istersen
Nasil yardimci olucan bro merak ettim 😀😀
Yaz hamileysen sanada yardımcısı olayım gebesin heralde
Bilimsel olarak mümkün değil. Sadece nasil olacagini merak ettim. Bende ögrenmek istiyorum
Mide bulantim var mide şişkinliğim psikolojik mi diye düşündüm
Akıntı göğüs de hassaslık mevcut mu
Hayır. Tek göğsümün ucunda sızlama var
Özel bölge sızlama yanma hissi var mı
Kadın ile ilgili bir bölüm mu okudunuz? Nereden tahmin yürütüyorsunuz öğrenebilir miyim?
Evet öyle olmasa yardımcı olmak istemem zaten
şu an adetsiniz demi
Hayır ocakta verdim 26 Kasım'da ilişkim oldu
Uzun zaman olmuş şimdiye karnın çıkar sancın başlardı
İşte alt karnım öne doğru büyüdü ondan endişeliyim
Top gibi elime geliyor
Alt göbeğinizi görebilir miyim kesin ve net yorum yapabilirim
Regl olan insan zaten hamile olamaz ki
Olabilirmis çevremden çokça duydum
%1 falandır ihtimal herhalde
Anladım teşekkür ederim
Yokk
Gaz vardır
Bende öyle düşündüm fakat o kadar şişlik olur mu bilemedim