Testim saatler sonra ikinci çizgi çıktı, adetimde 6 gün gecikti. Hamile miyim?

Reglm 6 gün gecikti test yaptım kenara koydum dursun diye saatler sonra baktım ikinci çizgi cıkmış ama dağılmış sonra birdaha yaptım ilk negatif çıktı onu da koydum kenara ertesi kalkıp baktım ikinci çizgi belirsiz cıkmış hamile miyim hiç adet belirtilerim de yok 1. fotoğraf ilk yaptığım test saatler sonra çıkan, 2. fotoğraf ikinci yaptığım ertesi günü baktığım.
Testim saatler sonra ikinci çizgi çıktı, adetimde 6 gün gecikti. Hamile miyim?
Cevapla