Maddi gücünüz yüksek olsa kaç çocuk sahibi olmak istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Maddi gücünüz yüksek olsa kaç çocuk sahibi olmak istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bir çocuk dünyaya getirmenin sadece maddiyat ile alakası yoktur. O çocuğu geleceğe hazırlamak, anne baba sevgisini vermek, etrafına ve kendisine faydalı bir insan haline getirebilmek mühim olan. O yüzden bence herkes bakabileceği ve iyi bir eğitim verebileceği kadar çocuk yapmalı.. Keyifli günler..
Açıkcası çocuk sahibi olmak isterdim ama bu sadece hayal çünkü bir çocuğu dünyaya getirmek sadece maddi güç ile bitmiyor. Bu çocuğun büyümesi var, eğitimi var, iyi insan oluşu var. İnsan eğitmek zordur, parayla iş bitmiyor, bu yüzden diyoruz ya her kadın ve erkek anne ve baba olmamalıdır diye.
Eig için teşekkür ederim abi🤗🤗
Her daim 🙃
Yapabileceğiniz kadar değil bakabileceğiniz kadar çocuk yapın bakabileceğiniz kadar derken de maddi anlamda değil çocuk hamur gibidir sen şekillendirirsin önemli olan o hamurla iyi bir şeyler yapabilmek her şey maddiyat değildir
Maddi gücüm ile ilgisi yok ben çocuk istemiyorum şu an için. sadece sevgilim ile birlikte mutlu olmak benim için yeterlidir. ama kızım olmasını da hep hayal ediyorum. ama bunun için sorumluluk gerekiyor.
Cevap
10Cevap
Maddiyatla pek alakasi oldugunu dusunmuyorum. Çocuga gerekli sevgi saygi anlayis hosgoru empati gibi degerleri asilayabileceksem sayinin bi onemi yok. Ama sayidan ziyade az olsun amaiyi yetismis bi cocuk olsun taraftariyim
Çocuk sahibi olmanın maddi gereklilikleri yanı sıra, mental olarakta sorumlulukları büyük. Gerçekten psikolojik olarak sağlıklı değilsen, sağlıklı bir çocuk yetiştiremezsin. Bu şartların var olduğunu sayarsam, 2 yeterli sanırım.
Maddiyattan da öte sorumluluğu manevi yükü fazla çocuğun. Bazen 1 çocuk bile çok geliyor gözüme bazen yalniz kalmasin 2 olsun diyorum sonra 3 olsun kalabalık olsun diyorum bi de bakıyorum ki düşünürken yorulmuşum 😅
Maddi gücü yüksek olan kadın da erkek de fazla çocuk yapmaz. Çok çocuk sadece fakir insanlarin güçlü gorunmek ve gelecege yatırım yapmak icin istediği birşeydir.
Maddi gücüm yüksek olsa dahi psikolojimin kaldıracağı sayıda çocuk sahibi olurdum. O da 2 tane yeterli.
Maddi gücümüz olsa da olmasa da ikiden fazla istemezdim.. sadece maddi değil manevi olarakta yetebilmek hakkıyla ilgilenip yetiştirebilmek isterim…
Maddiyat önemli değil, önemli olan bakabileceğin kadar çocuk yapmak. Doğrup sokağa salmak marifet değil.
3 kız 2 erkek toplam 5 yeterlidir ama onu doğuracak cesaretli bir kadın ile evlenmek lazım maddi gücüm 10 çocuğada bakar çok şükür
Bu işler sadece maddi güçle bitmiyor. Bunun mental gücü daha onemli bence. Tşkrlrr
3 tane var zaten gadası büyüttüm kapattık o defteteri ama şimdi ki aklım olsa bir tane yeter..
İki. Bir kızım bir oğlum olsun çok isterim ya da iki kızım.
Maddi gücüm var. Bir tane kızım olsa yeter ama tek kalmasın diye iki diyorum
Sadece maddi güçle olmadığı için psikolojime göre davranırdım.
3 cocuk yeterli, cocuga sadece maddiatla bakilmiyor, öyle paralilar var, cocuklari mutlu degil, kendi keyiflerinin pesinde, para insani bozuyorda.
Bilmiyorum ama 3 evlat istiyorum hayalimdeki 👍
8/10 isterdim kız çocuğum mutlaka olsun isterdim
Eşim olcak kişinin fikrine çok önemli benim için
0 😅 ama belki 1 tane evlat edinirdim..
3 çocuğum olsun isterim
Maddi durumum ortadan yüksek, ama çocuk istemem
şöyle bir 12 tane yapardık :D
6-7 çocuğum olsun isterim
Yapardım bi tane daha
Maddi gücüm var ama manevî gücüm yok.
Hiç çocuk. Ben o çocuğa hiçbişey veremem
Maddi güce değil evdeki geçime bağli
çocuğun az olması soyunuzunda kısa surmesidir.
Her halükarda 1 çocuk isterim. En fazla
En fazla 2
Dört
Yüz tane yaparım.
3 çocuk yeterli olur
2 yeter ya
2 çocuk yeterli
En fazla 3
3 yeterli.
maddi kotuyse hic bir sekilde olmaz iyiyse 2
Üç tane
İki tane en fazla
3 tane
3 çocuk iyidir
2 yeter
İki üç
1 tane
İki tane
İki çocuk ideal
2 yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?