Ne yaparsam yapayım anne olamıyorum, neden ben?

Eşimle tüp bebek yapmaya karar verdik regl olamıyordum gecikiyordu olunca hemen başladık her şey güzel gitti kaliteli embriyo transfer edildi. Altıncı gün leke gelmeye başladı bugün sekizinci gün hala devam ediyor. Beklediğim de gelmiyor regl istemeyince de test günümü bile beklemeden regl oldum. Neden ben. Eşime diyemiyorum bile o kadar umutluydu ki bir dediğimi iki etmedi bu süreçte işten geldi işleri o yaptı. Ne iyi gelecekse aldı yedirdi içirdi karnımı sevdi ama yine olmadı ben tükendim gecenin bu yarısi hala ağlıyorum

Ne yaparsam yapayım anne olamıyorum, neden ben?
Cevapla