Eşimle günlerdir tartışıyoruz, beni bir kızla aldatıyor. Sizce konuşmak çözüm mü, çocuk için katlanmalı mıyım?

Eşimle günlerdir tartışıyoruz dün en son senden soğudum artık dedi eve gelmek istemiyorum dedi belki benlik bir sorundur bilmiyorum belki de çift terapistine gitmeliyim dedi ayrı da yatıyor benden bebeği bahane ederek. Bugün de mesai var dedi 1 saatlik dolmuşta bir kızla konuşmuş insatsina kadar almış çay içelim sohbet edelim koluma yat yorgunsan demiş kızın kızla konuştum daha 2 yıldır evliyiz neden anlamıyorum ne yapmalıyım ayrılmalıyim 18 aylık kızım var ailem de çok baskıcı dönmek de istemiyorum lütfen akıl verin ya
Eşimle günlerdir tartışıyoruz, beni bir kızla aldatıyor. Sizce konuşmak çözüm mü, çocuk için katlanmalı mıyım?
Cevapla