Geçmişe şuanki halinle gidip, çocukluğunu yetiştirecek olsan ona öğreteceğin ilk şey ne olurdu?
Ben cevapsızım, uzun bir soru #çocuksukalp
Geçmişe şuanki halinle gidip, çocukluğunu yetiştirecek olsan ona öğreteceğin ilk şey ne olurdu?
Ben cevapsızım, uzun bir soru #çocuksukalp
Çok güzel soru. Ailem her zaman hata yapanın bedelini kendi ödeyeceğini söyler. Ben de aynısı gibi yetiştirdim, hatalarından kimseyi sorumlu tutmadan büyümesini öğrenmeli.
Eyw çok güzel bir düşünce
Hatalar yap , hata yapmaktan çekinmeye derdim. liseye giderken 1 dil, üniversiteye giderken başka bir dil öğrenmek isterdim. Yükseklik korkum yüzünden gidemediğim yamaç paraşütünü öğrenirdim. :) Vs vs
Bir gün hepsini yaparsın inşAllah lise ve üni zamanına dönemesen de yabancı dil öğrenebilirsin halen
2. dil zor maalesef hayırlısı
En yakınındakine dahi belirli bir raddeden fazla güvenmemesini🙏
Eig için teşekkür ederim 🙏☘🦋☕
Rica ederim
Tek bir alanda uzmanlaşmam için kendimi yönlendirirdim..
Ama birkaç alanda uzman olmak daha güzel olmaz mıydı?
Şüphesiz öyledir.. Bunun yerine her alanda orta seviyede olmaktan ise tek bir alanda uzmanlaşmalı..
O konuda katılıyorum
Cevap
8Cevap
Kendime herkese hak ettiği gibi davranmasını öğretirdim. ve kendini her zaman her koşulda geliştirmesi gerektiği
Kadınlara ilgi gösterme ki ilgi göresin ilk bunu öğretirdim.
Yaş alan herkes büyümüş olmuyor derdim. İnsan gerçekten 7sinde neyse 70inde de o 😅
Kesinlikle, peki neyi öğretirdin önce?
Ben çocukluğumu genel olarak güzel yaşadım biraz eğitim konusunda önem verirdim.
Yancıdil ve matematik gibi
O halde yetiştirdiğin sen mükemmel biri olacak 🥳
Din öğretirdim. Arapça ingilizce
Guzel soru
Way şaşırtıyorsun, güzel bir düşünce. Eyw
Maalesef ne aile ne devlet bi şey ogretmedi
Aga be, umutsuzluk yok ama hala öğrenebiliriz. Hayattayız sonuçta
Öğreniyoruz zaten kendi çabamızla. Ama arapça zor geliyo
Hepsini diktir et derim
Öğretmez miydin hiçbir şey?
İnsan denemeden öğrenmiyor illa denemesi lazım bu yüzden cennetten kovulmuş insan
Kizlarla nasıl iyi geçinileceğini öğretirim
Hep çocuk kal tamam mı büyüme
Katılıyorum ve insanlar kaçmasını da söylemek gerekir
Kimseye güvenme ve kendi yolunu çiz
İlk kendine güvenmeli, sanırım önce öz güvenli olmayı öğretirdin
Zorbalığı ve zeki olmayı
Haklısın
Ne konuda, soru sordum sadece
Eyw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?