Ablam çocukları saçma sebeplerden ötürü göndermiyor her anne mi böyle?

Geçen hafta hafif soğuk algınlığı geçiriyorlardı tamam onu anlarım 1 hafta okula gitmediler

Bugünde neymiş okulda sobalar çalışmıyormuş çocuklar evde tüm gün tablet oynuyorlar yarında gitmeyeceklermiş bu saçma sebep yüzünden

çocuklarla uğraşmak istemiyorlar sanırım bize bırakıyorlar bizde yatıp kalkıyorlar

Ablam çocukları saçma sebeplerden ötürü göndermiyor her anne mi böyle?
Cevapla