Reglim 28 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor yorumunuz nedir?

Uzun süredir test falan almazdım. Ama sonra aldıklarım böyle çıktı. Bunlar silik de olsa pozitif mi negatif mi?
Ayrıca bugün ultrasona gittim. Kese yok dedi.
İyi de reglim gecikti testler de böyle çıktığını söyledim. Gebelik varsa dahi yeni olduğu için gözükmüyordur dedi. Sizin yorumunuz nedir?
Reglim 28 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor yorumunuz nedir?
Testler pozitif hamilesin
Negatif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Reglim 28 gündür gecikti, testler de böyle çıkıyor yorumunuz nedir?
Cevapla