Bebeğini emzirdim diye arkadaşım bana çok ağır konuştu ben günahkar mıyım?

Arkadaşımın küçük bebeği var bende 4 ay önce doğum yaptım ve bir oğlum var, arkadaşım 5 gün önce doğum yaptı , ama ciddi bi durumdan dolayı kendi doktoruna şehir dışına gitmek zorunda kaldı bebeği götüremedi bana bıraktı çocuk mamayı kabul etmiyor arkadaşıma söyledim farklı alıp ver dedi verdim ama bebek kustu hep bende emzirmek zorunda kaldım çünkü çok açtı

Arkadaşıma bu durumu söylediğimde bana çok ağır konuştu ve darıldı sizce ben çokmu büyük günah işledim,?

Bebeğini emzirdim diye arkadaşım bana çok ağır konuştu ben günahkar mıyım?
Cevapla