Arkadaşımın küçük bebeği var bende 4 ay önce doğum yaptım ve bir oğlum var, arkadaşım 5 gün önce doğum yaptı , ama ciddi bi durumdan dolayı kendi doktoruna şehir dışına gitmek zorunda kaldı bebeği götüremedi bana bıraktı çocuk mamayı kabul etmiyor arkadaşıma söyledim farklı alıp ver dedi verdim ama bebek kustu hep bende emzirmek zorunda kaldım çünkü çok açtı
Arkadaşıma bu durumu söylediğimde bana çok ağır konuştu ve darıldı sizce ben çokmu büyük günah işledim,?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ayıp etmiş gadası
Onun rızası olmadan neden emziriyorsun ki günahı yok ama gerek de yok
Telefonum bozuk olduğu için ulaşamadım
Olan olmuş olmasa iyiydi
Çocuk açlıktan ölseydi daha iyi olurdu
Olmezdi muhtemelen 😄 cokda abartma da yani kadın istememiş neticede çocuk onun o yüzden o nerse o
4 gün çocuk ölmez mi komiksiniz gerçekten
Bi daha emzirme sen de, bırak aç kalsın bebe
hiç bi fikrim yokta ne mahsuru varmış ki merak ettim süt annesi olmuşsun işte ne varki bunda?
Sen sevap işledin bunun için kızıyorsa defolup gitsin
Niyeki günah diyorlar
Hayır ablacım hiç gunah degil
Abla derken
Benden buyuk oldugunu düşündüm kb
19 um
Afedersin genç yaşta evlenmişsin
Dün 28 oldum
Sorun değil
Anlayışınız için teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Siz iyi bişey yaptınız takmayın konuşanları
İnsan ister istemez geriliyor
Rahat olun. Cahiller hep olumsuz konuşur
Haklısınız
👍👍
kendi gurur yapmış... sen doğru olanı yapmışsın... dert etme.. süt annesi olayının altında kalmak istemiyordur muhtemelen
Ondan habersiz olmuş söylemeliydin ona göre emzirseydin bence haklı 🥺
Arayamadim telefonum arızalıydı
Bilemedim ki kötü bir şey değildir herhaldxe
Niye günah veya kötü olsun
onun kızı mi var?
Hayir
2 bebek de oğlan yani
Eee
o zaman sıkıntı olmaz ki dinen
Niye kız olunca mı oluyor
Hıristiyanım ben
nerelisin sen?
Ben melezim yani niye sordun
yaş kaç senin
Sütün çok muu