Güncellemeler
+1 yıl
Cinsel isteği kastetmiyorum burada arkadaşlar bu çok farklı bi duygu ya
Bebek doğurup annelik edesim geliyor. Anne olmaya ihtiyac duyuyorum sanki. Böyle bir şey olabilir mi ya? Çok saçma geliyor🤣hormonlardan galiba kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her insanın içinde bu tür duygular ara ara dışarıya çıkar gadası
Benim de aşşırı bir istek geliyor birini sevsem de mutlu huzurlu sağlıklı bir evlilik yapsam diye... şu ekonomide zoorrr
Erkeklerde de oluyo yani
Evet var, baba olmak bizim de hakkımız
E tabii ki
Bi seven lazım bi sevmek lazım. Bazen hayalini kurarım
Benimde bataklık duygularım kabarıyor anne adayı bulsamda işe başlasak
Hahah
Babalık yazacaktım yanlış oldu afedersiniz
Önemli değil :)
oluyo ya herkeste vardır bence 😄
Oh yalnız değil mişim
Annelik sana yakışır kankiii
yaş ilerledikçe olabilir bence
Aman istemiyorum
Ahahah 🤣
olmuyor
Çok ilginç demek ki
Yok gelmiyor
hayır sıfır
Olmuyor.