Bebeğimi aldırmak istiyorum ama yapamıyorum. Siz ne yapardınız?

4 aylık bir oğlum var ve hamileyim. Öğrendiğimden beri gözyaşım dinmedi. Daha oğluma alışamamışken şimdi yeni bir bebeği asla kaldıramam. Kendimi hâlâ depresyonde hissediyorum. Eşim beraber büyürler kendini boşa yıpratıyorsun diyor ama anlamıyor beni. Öyle olmuyor işte. Aldırmak istiyorum ama bizim hatamızın bedelini onun canıyla ödemek bana haksızlık geliyor. Bir yandanda sevemezsem bakamazsan diye korkuyorum çünkü oğluma hamileliğimde plansızdı ve zor geçti.

Bebeğimi aldırmak istiyorum ama yapamıyorum. Siz ne yapardınız?
Cevapla