Yavrum düstü Allah beni kahretsinki bilemedim dünden beri uyku uyuyamiyorum kazadan 6 saat sonra gittim dr a iz kalmammasi icin napmam lazim

Yavrum düstü Allah beni kahretsinki bilemedim dünden beri uyku uyuyamiyorum kazadan 6 saat sonra gittim dr a iz kalmammasi icin napmam lazim

Benim de kardeşimin ayağı kapıya kötü çarpmıştı açık yara gibiydi. Pansuman yapıp sargı bezi varsa kapatabilirsin veya direkt sağlık ocağına gidebilirsin
Iz kaldimii
Cevap
5Cevap
Merhaba, korkmayin boyle bir yaradan dolayı iz kalmaz, çocukların derileri kendini çok çabuk yeniler. Böyle yaraları almayan insan yoktur emin olun çocukluğunda
Korkuyorummml az derin kalir gibi uyuyamiyorum
Hiç endişe etmeyin, kaç yaşında yavru
3 yeni girdi
Inanin it kalmasin baska bisey istemiyoeum kalirsa bir cizgi kalsin
Hiç endişe etmeyin, bu yaradan dolayı iz kalmaz, henüz 3 yasindaymis helede
Allahim ins dediginiz gibidir anne olarak cildirmak üzereyimm biraz su serptiniz icime ama yinede korkuyorum
Hiç korkma, bebeğin kaç aylık
Dedim ya 3 yasina yeni basti
Ha pardon kusura bakma, diğer soruyla karistirdim, izden korkma, problem olmayacak, sağlık personeli olarak söylüyorum bunu sana
Istek attim mesaj yazavilirmiyim size
Yası kucuk ve bedeni buyuyecek oldugu icin dikislik bir durum yok ise yara izi yavas yavas kaybolacaktir. Kabuk bagladiysa deri kendini yeniler
Tam kabul baglamadi kafayi yicem uyuyamiyorum
Kendinizi paralamaniza gerek yok. Yarik veya dikislik olsa kanama durmazdi. Vucudumda 50 ye yakin dikis var, onemli bisey gibi durmuyor.
Zaten dikis attirmazdim dikis daha cok iz birskir di yapistirma daha mantikliydi da iste gitmedim kendimi ducluyorum hem bakamadim. hemde neden hastaneyi bekletiyorsun iste
Jojoba yağı al aktardan kaliteli olanını. O yağla cilt emene kadar ovala. Hücre genilenmesine ve deri için çok iyidir. Geçmiş olsun
Kantoron yağı sür acil iz kalmaz eskiden kılıç yarasına sürerler mis osmanlıda onu sür bişey kalmaz
Aloeveranin cidden ise yaradığını duymuştum araştırıp deneyebilirsiniz
Uyku uyuyamiyorsun ana kazadan 6 saat sonra mi gittin. Erken gitmisin abla
Yaw kanamadi bant yapistirdik elim ayagim titredi annem bisey yok dedi derin degil dedi cocik hic aglamadi
Sonra aradim hastaneyi yurtdisindayim ben dediler zate gelseydiniz erkenden yapistirirdik vs iz kalma ihtimali yine azicik olurdu yani öyle
Açık yara değilse domuz yagi
Nerden bulucam
Kantaron yağı 1.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?