Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kist İyi huylu
Merhaba 5-6 yıl önce mememde kist tespit edildi ama sıkıntı olmadı şimdi anne oldum ve doğum yaptıktan 2 ay sonra o kist çıkan memeden süt gelmiyor meme kanseri olabilirmiyim 2 gündür ağlıyorum Yarına doktor randevusu aldım ama kendimi her şeye hazırlamak istiyorum sizce ne olabilir lütfen çok ihtiyacım var saçma sapan cevaplar vermeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Merhaba, tek memeden süt gelmemesi doğrudan kansere baglanmamali. Kanallarda tıkanıklık olmus olabilir, ya da o memede oluşan süt bezleri aktif olarak çalışmiyor olabilir. Sagmayi denedin mi hiç?
Sağıyodum ilk 5-10 gün sonra kestim
Sagmayi dene, pompa , bebeğin emmesinden daha hızlı ve aktif vakumlar
İçini ferah tut olımsuz, düşünme.
İlk çocuğun normaldir.
Dertleşmek istersen buyur gel pişman etmem
Ama olmuyor işte özel prof. randevu aldım genel cerrahiye
Hangi şehirdesin.
Tekirdağ
Gel dertlel
Oğlum gazlı durmuyor yarın dertleşek doktordan sonra
Tkp at şimdi
Geçmiş olsun. Yazarsın dmden
Yok mastit olmuşsundur bende de var
Sürekli diyerinimi emzirdin yoksa
Evet o süt gelmeyen memenin ucu çok büyüktü çocuk ememiyodu
Keşke onuda verse idin emilmez ise süt kurur öyle de olmuş ola bilir
Evet ama kist varya ondan korkuyorum
Ben kendi evde kontrol yapınca elime hiç bir şey gelmiyordu biyopsi de belli oldu her şey
Yaş kac senin biri diyerinden büyük olur ama ucu normal değil mi senın kiler in
22 yaşındayım
Hatırlamıyorum
70 beden şu Anda
Neden o kadar küçük bide emziriyorsun doymaz ki Cocuk onla
Ek mama kullanmaya başladım zaten
Boy kilo kac senin zayıf mısın
1.70 kilo 50
İlk cocuk mu bu
Sanane 🤦♂️
doktorda baktır