4 yaşındaki bir çocuk için Lego yapmaya başlama yaşı gelmiş diyebilir miyiz?

Lego yapmayı ortaokuldan beri çok severim ve kendi evimde ufak çaplı bir koleksiyonum bile vardı. Şimdi oğlum çok seviyor bir şeyler inşaa etmeyi. 🌸 manyetik eğitim setleriyle oynamaya bayılıyor, o yüzden minik minik Lego setleri almaya da mı başlasam diye düşünüyorum. Şubat’ta 4 yaşına girecek. Sizce erken mi yoksa ideal bir yaşta mı?

4 yaşındaki bir çocuk için Lego yapmaya başlama yaşı gelmiş diyebilir miyiz?
4 yaşındaki bir çocuk için Lego yapmaya başlama yaşı gelmiş diyebilir miyiz?
4 yaşındaki bir çocuk için Lego yapmaya başlama yaşı gelmiş diyebilir miyiz?
Cevapla