Lego yapmayı ortaokuldan beri çok severim ve kendi evimde ufak çaplı bir koleksiyonum bile vardı. Şimdi oğlum çok seviyor bir şeyler inşaa etmeyi. 🌸 manyetik eğitim setleriyle oynamaya bayılıyor, o yüzden minik minik Lego setleri almaya da mı başlasam diye düşünüyorum. Şubat’ta 4 yaşına girecek. Sizce erken mi yoksa ideal bir yaşta mı?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yutmaması konusunda uyarılması gerek.
Dilin kemiği yok
1 yaşındaki çocuk için de dersin
Yok demem
Benimki 2 yaşından beri oynuyor
Bahsettiğim o büyük ve Lego markalı olmayan Legolar değil
Benimki markasız degl ve evet buyuk legolarla şimdi 2.5 yaşında ve baba şunu yap diyor bana bunu yap diyor bende yapıyorum sonra bozup kendi biseyler yapıp baba bak şu baba bak bu die oynuyoruz oglumla
Peki
Sanada peki
Daha erken. 5'ten başlamalı
Education seti için yaş sınırı 2 görünüyor belki ondan alabilirim temel Lego mantığını öğrenir dedim, diğerinde de 4 yaş yazıyor
Yazılanlar genelde çocuk için tehlikeli olup olmadığını bilmek için yazılıyor. Ben hatırlıyorum 6 yaşımda falan almışlardı bana da, abimler öğretiyordu. 8 Yaşımda ev falan yapıyordum :D
Açıkçası oğlumun ilgisi çok fazla böyle şeylere ve Lego da bir hobisi olsun isterim 😅 O yüzden alsam mı diye düşünüyorum 2-3 gündür. Şimdiden yapabilirken 6 yaşına kadar beklemek gerekli mi bilemedim 😅
Başında dur o zaman oynarken tehlikeli olabilir 1 yaşında çocuğa
1 yaşında değil yahu 4 yaşında
Öyle mi, ben nedense senin yeni çocuğun oldu diye hatırlıyordum. Kusura bakma
Bir oğlum 4 yaşına bir oğlum 2 yaşına girecek şubatta muhtemelen siz küçük olanı düşündünüz 😅
Bir keresinde bir soruda konuşmuştuk da, o zaman olacak demiştin. Belki de ben yanlış hatırlıyorum.
Hamileyim ama onun yaşı hiç kurtarmaz 😅 muhtemelen küçük oğlumdur
Kafam karıştı ama neyse önemli değil :D Çok uzattım ben
Estağfirullah, sonuç olarak almalı mıyım? 😅
Al tabii, oynayabildiği kadar oynasın :)
Peki hangisi sizce?
İlk görseldeki güzel görünüyor :)
Bana da o daha mantıklı geldi hem kardeşiyle de oynar ondan alırsam diye ama diğeri daha mı ilgi çekici olur bilemedim
Spider-Man'i boş ver. İlk olan güzel :)
Eve gelince küçük beye de sorayım da sipariş vereyim öyleyse 😅
Lego® Education Xl Dünyam Seti
www.hepsiburada.com/lego-education-xl-dnyam-seti-p-HBCV00002QHE2V İçinde örnek modeller varmış bunun da
Umarım beni destekler küçük bey 😅
Evet, nasıl göründüğünü gösteriyorlar
Ben ilk baktığımda fark etmemiştim iyi olmuş öyle olması da 🙈
Evet :)
Fiyatı da iyiymiş. Bayağı büyük o zaman
Fiyatı çok iyi ya 😂 Ama 3ü de oynar dayanıklı oluyor legolar 😅 480 parça
Bir yere kadar dayanıyorlar :D
Öyle deme zaten içime büyüyor 🙈
Çocukların elinde ne ki :D Kim bilir neler neler gitmiştir
Saçma sapan oyuncaklarına verdiğimiz paralardan iyidir gerçi
Yeğenlerimden biliyorum, oyuncaklar iflas ettiriyor aileleri :D
Hem de nasıl 😂
Kızı olan arkadaşlarım bu ara lol bebek diye bir şey alıyor ona verilen parayı duyunca şok geçirdim ben 🙈
Ne kadar?
Çocuklar da bir oyuncakla uzun süre oynamıyorlar. Yeğenime ışıklı Ay almıştım 5 dakika baktı unuttu
Lol bebek evi diye bir şey alıyorlar şu ara muhtemelen çocuklar arasında o moda 15 bin lira 🤦🏼♀️
Vay arkadaş ya. Hiç mi hayıflanmıyorlar acaba
Almama imkanın yok ki istediğin kadar hayıflan 😂
Neden yok ki?
Aldırana kadar yemek yememeler uyumamalar 🤦🏼♀️
Çocuk hayır lafını bilmeli ama bunun sonu gelmez yoksa
Sizin evde senin sözün geçiyor sanırım, sen bari böyle yap :)
Bence de öyle ama pratikte uygulamak çok zor
Neden öyle dedin yahu 🙈
İflasa hazırlanın o halde 😄
Bilmem öyle geldi bana 😄
Neden ama neden? 😅
Hiss gibi diyelim 😅
Sadece his değildir 😅
Sen öyle mi değil mi cevaplasana 😄
Hangi konuda 🙈
Sen hangisine neden diye sormuştun, hatlar karıştı sanırım 😄
Yok hangi konuda sözüm geçiyor mu onu sordum 😅
Ben de, öyle mi değil mi diye sordum 😃
Hangi konuda sorduğuna göre değişir 😂
Çocuklar konusunda 😄
Bir dakika hemen açıklayacağım
bence evet