7 aylık hamileyim annemi doğuma yardıma çağırayım mı, çağırmayayım mı?

Lütfen içeriği okuyunuz ! Arkadaşlar ben 7 aylık hamileyim ailem ile farklı şehirlerde oturuyoruz. Annemi doğuma yanıma yardım etsin diye çağırıyorum ama bu kez de babam kız kardeşim ve erkek kardeşim hepsi toplanıp beraber gelelim diyorlar. ( Ben hepsinin gelmesini istemiyorum. ) (Sebep : 1. Evim küçük 1+1 yatıracak yerim yok. 2. Erkek kardeşim zihinsel sorunlu ve 14 yaşında olmasına rağmen evin belli yerlerine ve altına sıçıyor. 3. Kız kardeşim psikolojik rahatsızlıkları var ve hiç bir yardımı olmuyor sadece yiyip içip yatıyor. Ve dağınık ayrıca pis. 4. Babam da herhangi bir işe karışmaz o da aşırı dağınık ve pis. ) Sadece annemin yardimi olacağı için sadece onun gelmesini istiyorum ama babam da onu tek göndermek istemiyor. Hepsinin toplanıp gelmesi bana külfet olacak sizce ne yapmalıyım? Annem tek gelse hiç bir sorun yok ama hepsi birden benim için çok zor ve stresli bir süreç olacak annem hepimize yetişemez ister istemez yorulucam. Annem yerine görümcemi mi çağırsam?
Anneni Çağır
Anneni Çağırma
Görümceni Çağır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
7 aylık hamileyim annemi doğuma yardıma çağırayım mı, çağırmayayım mı?
Cevapla