Lütfen içeriği okuyunuz ! Arkadaşlar ben 7 aylık hamileyim ailem ile farklı şehirlerde oturuyoruz. Annemi doğuma yanıma yardım etsin diye çağırıyorum ama bu kez de babam kız kardeşim ve erkek kardeşim hepsi toplanıp beraber gelelim diyorlar. ( Ben hepsinin gelmesini istemiyorum. ) (Sebep : 1. Evim küçük 1+1 yatıracak yerim yok. 2. Erkek kardeşim zihinsel sorunlu ve 14 yaşında olmasına rağmen evin belli yerlerine ve altına sıçıyor. 3. Kız kardeşim psikolojik rahatsızlıkları var ve hiç bir yardımı olmuyor sadece yiyip içip yatıyor. Ve dağınık ayrıca pis. 4. Babam da herhangi bir işe karışmaz o da aşırı dağınık ve pis. ) Sadece annemin yardimi olacağı için sadece onun gelmesini istiyorum ama babam da onu tek göndermek istemiyor. Hepsinin toplanıp gelmesi bana külfet olacak sizce ne yapmalıyım? Annem tek gelse hiç bir sorun yok ama hepsi birden benim için çok zor ve stresli bir süreç olacak annem hepimize yetişemez ister istemez yorulucam. Annem yerine görümcemi mi çağırsam?
Anneni Çağır
Anneni Çağırma
Görümceni Çağır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer