Arkadaşlar herkese merhaba ben nişanlıyım sanırım kan uyuşmazlığımız var nişanlım Arh+ ben ise 0rh-
Akrabalik bağımız yok
Bazıları evlendiğimizde çocuklarımızın sağlıksız dünyaya geleceğini veya düşük vs. Ile sonuçlandığını söylüyor ikimizde çok üzgünüz ne yapmamız gerekiyor iğnesi varmış o kesin çözüm mü? İçimiz hiç rahat değil cok tedirginiz yaşayan var mı bu durumu lütfen sadece bilgisi olanlar cevaplasın ❤️
Akrabalik bağımız yok
Bazıları evlendiğimizde çocuklarımızın sağlıksız dünyaya geleceğini veya düşük vs. Ile sonuçlandığını söylüyor ikimizde çok üzgünüz ne yapmamız gerekiyor iğnesi varmış o kesin çözüm mü? İçimiz hiç rahat değil cok tedirginiz yaşayan var mı bu durumu lütfen sadece bilgisi olanlar cevaplasın ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar