Hamileyim ama çok mutsuzum, kocam beni anlamıyor. Ne yapacağım?

3 aylik hamileyim. Allah nasip ederse 2. Cocugum olacak ama ben cok mutsuzum. Hergun agliyorum. Oysa ki bi cocugum daha olmasini cok istemistim. Kimsenin beni anlamadigini dusunuyorum. Bulantilardan ve halsizlikten dolayi ev isi yapamiyorum. Diger cocugum surekli bisey istiyor. Ustelik yardim edecek kimsemde yok. Kendimi ruhen cok bunalmis ve yalniz hissediyorum. Kocamda beni anlamiyor. Napmaliyim?

Hamileyim ama çok mutsuzum, kocam beni anlamıyor. Ne yapacağım?
Cevapla