Kızım sokak hayvanlarını çok seviyor, bunda sakınca var mı?

Sokak hayvanlarıyla çok fazla içli dışlı. Her gördüğü hayvana koşup gidip sarılıp kucağına alıp seviyor. Bu kuş, kediz köpek her ne olursa. Korkmuyorda ama ben hastalık kapar diye korkuyorum. Bende çok seviyorum hayvanları bu huyunu çocukluğundan beri benden aldı zaten ama kediler tırmalıyor kuduz olacak diye korkuyorum. Bu durumda ne yapmalı nasıl davranmalıyım sizce? Bunda bir sakınca var mı?
Kızım sokak hayvanlarını çok seviyor, bunda sakınca var mı?
Cevapla