Eşim hep kızı olsun istedi ama oğlum olacak, ne yapmalıyım?

Ben 4 aylık hamileyim. Bebeğimi çok zor buldum. Eşim de kız çocuk delisi. Hep 2 tane kızım olsa falan diyordu. Bugün doktor kontrolünde annemle gittik ve cinsiyeti belli oldu. Erkek olacakmış. Eşime ne demeliyim nasıl söylemem gerekir?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar söyledim eşime
Olsun bir sonraki kız olur, dedi
Bir sonraki olmayacak ki 😂
Neyse çok şükür atlattım
Herkese teşekkürler
Eşim hep kızı olsun istedi ama oğlum olacak, ne yapmalıyım?
Cevapla