İleride ilk çocuğunuzun kız mı yoksa erkek mi isterdiniz sağlıklı olmak şartıyla
Kızım olsun isterdim
Oğlum olsun isterdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkek isterdim Kızım olsaydı illaha ki birgün başkasını sevip gidecektir. Ama erkeğin öyle çok bir derdi yok. Kızım olsaydı bırakmaya korkardım bırakmak istemezdim canım kızım benim kimse ona layık değil.
1.) Kız
2.) Kız
3.) Erkek
Şeklinde olabilir erkeğe sıra gelmese de olur 😅
Neden kız
Çünkü erkekle baş edilmez kız çocukları genelde babaya diüşkün olur ben de çocuklara düşkünüm
Aynen
Kızım olsun isterdim
Bu konuda ağzımı açmak istemiyorum çünkü kız olsun derim erkek olur takmtersi olur sonuç olarak ikisinin de ismi bende hazır sağlıklı olsun hatta benim çocuğum olursa helal bana o kadar yani 😂
Diyip 5 yapıyor muşum xd
Cevap
6Cevap
Her şeyden önce sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmasını isterim. Sonrasında da ilk oğlum olsun istiyorum
Önce akıl sağlığı sonra fiziksel sağlık sonrada hayırlı evlat olmasını isterdim ve sonra kız olsun isterdim
hayırlı ve sağlıklı olsun önce farketmez ama gönlüm hep kız diyor senelerdir
İnşallah olur
Saglıklı olsun ama önce kız sonra kız sonra gene kız diye kdkd
Neden kız
1 çocuk yapacağım için kız olmasını isterim
Evlenmek ve çocuk doğurmak istemiyorum. Olurda bir gün olursa bir tane o sa erkek olsun isterim
kızımın pis insanların elinde ölmesindense iyi yetiştirdiğim ahlaklı düzgün bir erkek çocuğunu yeğlerim.
Bence erkek ama kızda olsun isterim 2 tane erkek 1 tane kız kızımın abileri olmasını cok isterim
Kız olsun isterim. Nasip kısmet
İnşallah yakışır
Kızım olsun isterim Allah nasip ederse
Hayırlısı olsun ama kız isterdim
Kız isterdim.
Kızlar daha tatlı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?