İki erkek ve bir kadından doğan çocuk nasıl bir gene sahip olur?

Arkadaşlar soru biraz tuhaf kabul ediyorum. Ama bir süredir aklımı kurcalıyor. Laboratuvar ortamında iki sperm karıştırılsa ve rahme enjekte edilse çocuğun Bir annesi ve iki babası olmaz mı? Yani asıl merak ettiğim şu; iki farklı spermin karışımından doğan çocuk her iki erkeğin genini taşır mı? Dalga geçenlerin yorumlarını silip engelliycem. İnşallah sorum kaldırılmaz. Trol değil, bilgisi olan lütfen kısa ve öz açıklasın. Şimdiden teşekkürler.
İki erkek ve bir kadından doğan çocuk nasıl bir gene sahip olur?
Cevapla