Küçük çocuğunu yetişkin motosikletine bindirmiş ve çektiği videoyu çocuğun instagram hesabından paylaşmış. Sizce doğru mu yoksa tehlikeli mi?

Küçük çocuğunu yetişkin motosikletine bindirmiş ve çektiği videoyu çocuğun instagram hesabından paylaşmış. Sizce doğru mu yoksa tehlikeli mi?

Niye yanlış olsun? Adam çocuğunu çok güzel yetiştiriyor. Bu çocuk yaşıtlarından çok daha şanslı böyle ilgilenen babası olduğu için bence. Pek çok motosiklet kullanıyor oğlu ve geleceğin parlayan yıldızlarından diyebiliriz. Yaşına göre harikalar başarıyor.
Ağaç yaşken eğilir imkanlar dahilinde başarılı bir gelecek hazırlıyor ne var bunda kendisi düşünmüyor çocuğunun canı yanacak önlemini alıyor yani taktır etmek varken gereksiz eleştiri yapmak doğru değil gelecekte bizi yani Ülkemizi temsil edecek bir çocuk.
O çocuk tabi yaş olarak. Ama çok yetenekli. Bilsen neler yapıyor neler... Doğrudur yanlıştır tartışılır ama bu uğurda can vermiş bir soyad sofuoğlu ailesi. O yüzden ben garipsemedim. Umarım babası gibi uzun ömürlü ve başarılı olur.
Yetişkin motosikleti ne bindirmis derken bu çocuk daha önce küçük motora biniyodu onuda çok eleştirdiler. Adam gururumuz bizim onun ogluda babasının izinden gidiyor anlaşılan. Bu çocuk babasını da geçecek gibi MAŞALLAH
Cevap
39Cevap
Sadece fotoğraf filan çektiyse hayır değil ama yani başka bir şey peşinde koşuyorsa evet zararlı
Normalde tehlike arz ediyor gadası.
Sadece fotoğrafsa zararı yok
Videoyu gerçekten şaşkınlıkla seyrettim. Bu yaşta bir çocuğu motorla tek başına gezdirmek de nedir yaw!!!
O kadar mı akıl ve beyin yoksunu bir millet olduk?
Hadi bu haltı yedin, neden sosyal medyadan paylaşıp, topluma da olumsuz örnek oluyorsun ak😡
Derhal hakkında cezai işlemler başlatılmalı!.. Kafayı yemiş...
Boş yapmayın h2 verse onu bile sürer bu cocuk videolarına bakın çok zeki biri çocuğun tek sorunu boyu yetmemesi çok iyi sürüyor ve sadece bu değil adam arabayı veriyor tek başına arabayı geri geri daracık garaja sokuyor adam güveniyor ki veriyor
Instagramdan takip ediyordum zaten Zayn Sofuoğlunu öyle bir eğitiyor ki babası bacak kadar çocuğun kullanmadığı motorlu taşıt kalmadı neredeyse çocukta fena hiç korkmadan biniyor düşüyor ağlıyor falan çok tatlı bir çocuk 😃
Çocuk yaşına göre bayaa yetenekli diyebilirim bu yaşta bu riski alarak o motoru çocuğa vermek doğrumu yanlışımı tartışılır ama güvenlik önlemlerini de almıştır diye düşünüyorum gelicekte iyi bir motor yarışçısı olucağı kesin gibi
Aynı olayı baskabir vatandaş yapmış olsa idi yorumlar nasıl olurdu onu merak ediyorum aslında!! ya da sosyal medyada ne tepki alır haberlere nasıl çıkar nasıl ceza yazılmaya giderdi acaba
beyin yoksunluğundan başka bi şey değil minicik çocuğa yürüme öğrenmeden motor öğretip bunu da sosyal medya da paylaşıyo afferim sana
Motor sporlarına zaten küçük yaşta başlanılır. Oğlunu da bu yolda eğitiyor. Tehlikeli bir durum yok.
Uzun süredir takip ettiğim kişi, gerekli güvenlik önlemlerini almadan adam çocuğunu riske atmaz.
Çocuk maşallah zaten yetenek abidesi...
Çocuğu tanımayanlar sallamış yine, koskoca adam oğlunun altına 250kg ağırlığında bi motosiklet vermez arkadaşlar önce bunu düşünün.
Yahu bu cocuk motosikletin ustunde dogdu. Normal bebelerin emekleme yasindayken bu bebe motor kullaniyordu. Ailenin geninde var
Fotoğrafa bakıp yorum yapmayın önce gidip bir videolarını izleyin ve Zayn’i tanıyın. Maşallah çok zeki ve yetenekli bir çocuk.
Sürmüyor ki sadece fotoğraf çekiniyor , bizim insanımız sürmediği çok şeyin fotoğrafını çekiyor 🤣
Çocuğu bilmeyen burada boş yapmış zehir gibi bu çocuk çekirdekten yetişiyor tehlikeli olduğunu düşünmüyorum bunun aldığı eğitimin haddi hesabı yok.
Çocuk bebekken sürüyordu yanına kenan sofuoğlu varsa sıkıntı yok
Ya bu milletin yarısı o yaşta araba sürmüştür zaten
Baba olarak güvenliğini sağlamıştır zaten riske atmaz evladını. Ayrıca güzel bir paylaşım olmuş
Cocuk zaten profosyonel olarak herseyi kullanıyor bayiliyorum buna
Zayn çok yetenekli bir cocuk ayrica tum videolarini izledikten sonra herkesin fikri degisecektir
yanlış yaptığı ya çocuk düşüp yaralansa? el kadar bebe
evet videoyu az önce izledim külliyen yanlış yapmış motor çocuğun 7-8 katı ve motordan düşse neler olur düşünmek bile istemiyorum hadi çocuğun kafada kask var ama geri giydiği kıyafet bildiğin eşofman? bide kendisi profesyonel motorcu olucak? Bu çocuğun yaşına göre küçük boyutlarda bi motor kullansa va tamamen korunaklı motor sürüş kıyafeti giyse daha mantıklı olur inşallah sofuoglu akıllanıo bunları yapar cunki o çocuk evladı
Bu çocuk kullanıyo zaten. Senden benden iyi biliyo jjdmfmf
çok şımartıyor düşman başına bir çocuk yetişiyor
Onun adı Zayn SOFUOĞLU neler kullandığına bakın önce, motor basit gelecektir.
Çocuğun sürecek hali yok ya ahahaha belli ki anı olsun diye bindirip çekmiş çok tatlı 😄
akp yalamasi birinden haber gormek istemiyorum ya. cocuguda ufak motorla sov yapiyordu. babasi gibi olmasinda napiyorsa yapsin.
Elalemin çocuğu, çocuğuyla nasıl ilgileneceği bizi ilgilendirmez, bi tepki gösterirsin sana ne dedi mi oturursun yerine
beni alakadar etmez tehlikeli desem sanki yapmiyacak
o yüzden oğlu deilmi napıysa yapasn
Bu cocugun karting videolarini izleseniz uçak bile teslim edersiniz.
Tehlikeli ama bir bildiği vardır. Kimse çocuğunu bu şekilde riske etmez.
Kötü örnek olmuş bütün önlemleri alıp yapmıştır ama başkası görüp deneyebilir ve sonucunda istemeyen kazalar olabilir
O cocugun kullandigi seyleri millet ruyasinda goremiyo bu motoru kullanmak normal o cocuk icin.
Milletin vekiline bak, vekillik dışında her soytarılığı yapıyor
Bunu burada paylaşıp sorman bile amatörce o çocuk senden benden daha iyi kullanıyor motoru ya da tekerlekli bütün araçları
Binmiştir sadece sürmemiştir
Sahi mi wudnwish
ne var bunda sanki motoru dürdürüyor 😂
Tehlikeli ama kendi tercihi
Sorumsuz ve düşüncesiz bir baba örneği
bizene kendi çocuğu istediğini yapar
Başarılı ve şanslı bir çocuk.
Sürüyor mu sanki? Ne var abartılacak
Çocuk 2 yaşında sürüyordu 🙄
"Çocuğun Instagram hesabı" lafın bittiği yer.
Motoru benden iyi sürüyordur net.
Anahtarını Üzerinden aldıysa Bi sorun Olmaz
Motor çalışmadiysa sorun yok
Kurt yavrusu kurt olur hahsh
Bu çocuk zaten eğitimli
Çocuk 2 yıldır sürüyo zaten sıkıntı yok :d
:D bir cacığa yaramayn biris :D
Tehlikeli buluyorum
Bende oğlumu tranvaya bindiriyorum...
Kenan Sofuoğlu’nun ne zaman çocuğu olmuş…
Tehlikeli
tehlikeli
Umrumda değil
Okimki
Çok tehlikeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?