Eşim erkek çocuk istiyor, sizce de çok gerici değil mi?

Bursalıyız eşim Arnavut ben bulgaristanlıyım. Evleneli 3 sene oldu çocuk mu yapsak artık diyor bende olabilir dedim bizim sülale hep kız onlarda iki erkekler dediki ben erkek istiyorum yalnız soyumu devam ettirsin diye dedi bende şaka yapıyorsun heralde dimi dedim sonra lafı döndürdü ti ye aldı biraz sizce dediği çok gerici değil mi?
Eşim erkek çocuk istiyor, sizce de çok gerici değil mi?
Cevapla