En fazla kaç çocuğunuzun olmasını istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
En fazla kaç çocuğunuzun olmasını istersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hiç bir şey istemiyorum
En fazla 2 tane.
Cevap
7Cevap
İkiz olursa iki tane yoksa bir tane yeterli
çocuk istemiyorum
Diyor ya 4 çocuk yapınız diye ama bu ekonomide düşünmemiş onu. Ben 2 tane olmasını isterdim maddiyattan çok manevi benimkisi
İki tane istiyorum en fazla üç olabilir. İki kız bir erkek mesela
Bilmem. en az 3 4 en fazla da 10 11 olabilir
Yahu bari bebek sorusu sorarken bebek fotosu koy. Bu ne böyle yaa.🙄
En fazla 3 olsun isterim.
2 tane🤲🏻👶🏻👼🏻.
1tane yeter
3 olsun
Hic istemem
5 tane
şu an için 1 tane.
Bir sürü
Bir yeter
1 tane yeterli😬
Sıfır
2 iyi
3 iyiii
10 10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar