Bebeğimi kıskanıyorum, kaynanam çok fazla ilgi gösteriyor. Bu normal mi?

Benim bebeğim 1 yasinda ve kaynanam abartili seviyor kurban olurum popona yok kurban olurum hayatına vs. Neyse diyor ki kaynana esime onu bana gönderin (kendisi trde biz almanya) bebek anneden ayrılır mi? Bana söylese cevabını veririm kibarca ama cok mu abartıyorum? Bilmiyorum.. eşimde diyor yok dogalgaz sıkıntısından dolayi oglumu alim tr gidim bi kac ay (ben çalıştığım icin gidemicemi biliyor) dedim öyle sacmalik mi olur cocuk anneden ayrilir mi. Bazen korkuyorum onu benden ayiracaklar diye kötü anlamda degil ama ne bilim korku işte.. O kadar torunu var kaynananin benim oglana takmış yok ben cok yaşamam yok ben ölürüm hasretinden durmadan tr gitmemizi istiyor. Para basmiyoruz. Hem çalışıyorum. Cok yapışıyor Napmaliyim? Mesafemi koruyorum arada arıyorum ama 4-5 günde bir. Her iki günde arayamam ki. Arkamdan cekistirdigini biliyorum farkindayim diğer geline çünkü onuda bana bazen cekistiriyor orali olmuyorum. Yüzümede senin yerin baska diyor ki esim bile annem iyi salliyor diyor. Yani anlicaniz cok ikili oynayan bir aile. Arkadan konusur yüzüne güler

Bebeğimi kıskanıyorum, kaynanam çok fazla ilgi gösteriyor. Bu normal mi?
Cevapla