Genelde bebek bakımının iş yükü anneye ait gibi düşünülüyor ama sizce de eşit dağılım olması gerekmez mi? 


Anne daha iyidir bebek bakımını konusunda ve bebek anneye daha düşkün olur, diğeri de, genelde çalışan erkektir. E tabi yani baba da ilgilenmeli
Cevap
6Cevap
Evet aslında öyle olması gerekiyor
Evet gerekiyor. ama çocuğa anne sevgisi daha çok gerekiyor.
Eşit ilgilenmeli ama ben ne kadar ilgilensem de çocuk anneyi daha çok istiyor. :)
Hayırr anne ilgilenmeli baba agu gugu yapıp anneye vermeli
bence eşit olmalı ama anne çalışmayıp ta baba işe gidiyorsa bebek ve ev temizliği annelere devredilmelidir
Tartışmaya açık bir konu olduğunu düşünmüyorum, kesinlikle eşit olmalı.
Kesinlikle eşit ilgilenmesi gerekir
Eşit olabilir ama büyük kısmı anne lerin işi
Gerekir
evet
Gerekir
Anne daha gerekli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?