Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk düşünmüyoruz şu an evleneli 1 sene oldu o yüzden hiç merakım da olmadı ilişki 1 ay önce olmuştu kasık bel ağrım var çok 🤷🏻♀️
Evde gebelık testi yapcam ama şu an yapsam doğru sonuç verir mi. Bir sitede okudum sabah kalkınca ilk idrar ile yapılmalı falan yazıyordu ama yardımcı olur musunuz pek bilgim yok bu konuda
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Erken gebelik testi alsaydın keşke beklemene gerek kalmazdı evet sabah yapılması daha doğru
Erkenlık durum yok zaten 1 ay önce oldu ilişkı
Ben her gün yaptım yani hissetmediğim zamanlarda bile sonra test pozitif çıktı hastanede kan verdim hamile olduğumu öğrendim
Ne kadarlıkmış
2 haftalık hamileydim hastanede doktor öyle demişti gece acile gitmiştik
Kasık ve çok şiddetli bel ağrım var arada gözlerim kararıyor mide bulantısı var iştahsızlık bu belirtiler oldu mu yoksa bende psikolojik olabilir mi ki
Bende belirti sadece adet olmamıştım başka olmadı ilk etapta
A ben oldum ama 🙈 hayırlı olsun bu arada bebeğin
Teşekkür ederim yinede git doktora bir sende belki hamilesindir biz çok denedik 6 ay sonra oldum ben
Bi düşünmüyoruz uzun bir süre 🤷🏻♀️
Anladım korunun o zaman yani süpriz olmasın
🤭🤭
😂😂
aynen sabah yap daha iyi olur
Teşekkür ederim
İlişki tarihinden iki hafta sonra
O kadarını bılıyorum soruyu okursan doğru cevabı verebilirsin!
Gerilme bu kadar sakin ol inşallah gebesindir sağ salim kucağına alır sağlıkla büyütürsün
şu an istemiyorum ama teşekkürler
Sabah ilk idrarını akıttıktan sonra yaparsan iyi sonuç verir sorun varsa cevaplarım anne olarak
İlk idrar ile testi denerim yapmadım da hiç insallah beceririm🙈 diyelim hamileyim 1 aylık kasık bel ağrısı arada mide bulantısı göz kararması normal mi belirti için erken mi ki
Onlara takılma ya bende gebeyim değişir belirtiler yazacaktım da gizlisin
He anladım regl de oldum gecen ay ilişkiden sonra ama kafam karıştı bebek istesem neyse istemiyorum şu an insallah olmaz diyelim
Adet olduysan olmaz ben ikimciye gebeyim 🥲
Ne bileyim annem 6 aya kadar anlamamış mesela hiç. Hayırlı olsun 🤗
Sağol 🫶 ama zor ya
E zor tabi çocuk büyük sorumluluk
Birini büyütmeden ikincisi oldu hayırşı olsun bu arada yrni evlenmişsin
Ne güzel aslında çocuk istiyorum ama düşünemiyoruz eşim asker Suriyede evlilik nasıl bir şey onu bile bilemedim 1 senedir orada gidip geliyor ☺️ yaşımda oldu 29 zor oluyor 30 dan sonra diyorlar da
Benim eşimde asker suriyede aylardır yok anlıyorum seni
Allah kolaylık versin 🤷🏻♀️
Amin de zor valla yıprandım
Uzaklık mı çocuktan mı
Her ikisi de sen de durum nasıl
Valla 1 aydır konuşmuyoruz küsüz☺️☺️oh be dedım ama zamanla merak ediyorum ne yalan söyleyeyim. Bende yoruldum hem işinden hem karakterinden gittiği yere kadar yapacak bir şey yok
Ay valla dertlendim anlatmak istersen dinlerim takip edebilirsin
Zor gelen çok kadın varmış arkadaşlarının eşlerinden ilk başta anlatmıştı komik gelmişti ama işin içine girince hak veriyor insan
Ben kötüyüm ya cidden yaşamayan bilemez o yüzden dertleşmek istedim seninle
Evli değil misin
Evli degılım diye bir şey demedim de hayırdır?